Megoldatlan

Lyukas fedlap

Frissítés: 2021.04.29. Telekom válasza:
"Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap, kollégáink kint is voltak a helyszínen és megnézték, nem a mi kábeleink."
---------------
FRISSÍTÉS 2021. 04. 26.
Vodafone válasza:

Bejelentésed alapján tájékoztatunk, hogy az aknában nem társságunk kábelei futnak, hanem a Telekom telefonkábelei.

----------------------

FRISSÍTÉS 2021. 04. 17.
DIGI Kft. válasza:

Területileg illetékes Kollégáink ellenőrizték a bejelentésben megadott
alépítményt és az nem a DIGI Kft. tulajdonát képzi.

----------------------

FRISSÍTÉS 2021. 03. 17.
Magyar Telekom válasza:

Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap.

----------------------

Kérem cseréljék a lyukas fedlapot! Köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Törökvész út 122

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról és közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CVXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60 nappal túllépte, így a bejelentést Megoldatlan státusszal zártu...
  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "II. kerület Önkormányzata"-ról "Invitech"-ra.

  • II. kerület Önkormányzataverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Bejelentő!

    Közműveknek, illetve ezen közművek aknáinak nem kezelője a II. Kerület Önkormányzata. A nyilvántartás szerint két távközlési adatkábel fut ezen a területen.

    Üdvözlettel,
    II. Ker...
  • II. kerület Önkormányzataverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönjük szíves bejelentését, melyet rögzítettünk és továbbítottuk. A Műszaki Osztály megvizsgálja a bejelentésében foglaltakat, és tájékoztatjuk a tervezett megoldásról. Ha bejelentésében szereplő k...
  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: II. kerület Önkormányzata

  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "II. kerület Önkormányzata"-ra.

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    El lehetne küldeni a kerületnek, hátha megtalálják az illetékest.
  • Olah Peter hozzászólt a bejelentéshez.

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem érkezett válasz.
  • Invitech nem válaszolt 40 napon belül.

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2021. 04. 26. Vodafone válasza: Bejelentésed alapján tájékoztatunk, hogy az aknában nem társságunk kábelei futnak, hanem a Telekom telefonkábelei. ---------------------- FRISSÍTÉS 2021. 04. 17. DIGI Kft. válasza: Területileg illetékes Kollégáink ellenőrizték a bejelentésben megadott alépítményt és az ne...

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Invitech"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap, kollégáink kint is voltak a helyszínen és megnézték, nem a mi kábeleink.
  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "Kérem cseréljék a lyukas fedlapot! Köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS 2021. 04. 26. Vodafone válasza: Bejelentésed alapján tájékoztatunk, hogy az aknában nem társságunk kábelei futnak, hanem a Telekom telefonkábelei. ---------------------- FRISSÍTÉS 2021. 04. 17. DIGI Kft. válasza: Területileg illetékes Kollégáink ellenő...

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vodafone"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC-47814883/3-2021
    Ügyfélszám: -5484798
    2021. 04. 26.

    Tisztelt Bejelentő!

    Bejelentésed alapján tájékoztatunk, hogy az aknában nem társságunk kábelei futnak, hanem a Telekom telefonkábele
    ...
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC-47814883/2-2021
    Ügyfélszám: -5484798
    2021. 04. 24.

    Tisztelt Bejelentő!

    Bejelentésed továbbítottuk műszaki csoportunknak. Intézkedésig és tájékoztatásig a türelmed kérjük.

    A hatékonya
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés illetékesét "DIGI"-ról "Vodafone"-ra.

  • DIGI válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Területileg illetékes Kollégáink ellenőrizték a bejelentésben megadott
    alépítményt és az nem a DIGI Kft. tulajdonát képzi.

    Köszönjük megértését.

    Tisztelettel:

    ----------------
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • DIGI nem válaszolt 40 napon belül.

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • Szász László megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "DIGI"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap.
  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Szász László bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    4
    Megoldott
    4

    Rossz dupla fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Invitech
    Lehel utca / Dózsa György út (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    4
    Válaszra vár
    4

    Sérült fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: Invitech
    Vámház körút (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére