Megoldatlan

Sérült közműszekrény

FRISSÍTÉS: 2022.01.26.:

Nincs változás.

----------

Kérem cseréljék vagy hozzák rendbe a sérült szekrényt!
Előre is köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Orsó u. 39

Hozzászólások

  • Szász László lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról és közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CVXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60 nappal túllépte, így a bejelentést Megoldatlan státusszal zártu...
  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem érkezett válasz.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • I. Adrián elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés leírását "Kérem cseréljék vagy hozzák rendbe a sérült szekrényt! Előre is köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS: 2022.01.26.: Nincs változás. ---------- Kérem cseréljék vagy hozzák rendbe a sérült szekrényt! Előre is köszönöm!"-ra.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás.
  • Szász László visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javításra kiadva.
  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    A napokban jártam arra, ugyanígy nézett ki.
  • Szász László visszajelzésére vár.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm szépen!
  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javításra kiadva.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!

    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet
    kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó
    információkat hibakezelő rendszerünkben 97
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Szász László bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére