Megsüllyedt fedelek
FRISSÍTÉS:2022.02.02.
Magyar Telekom válasza: Nyilvántartási adataink szerint nem Magyar Telekom tulajdon.
-------
FRISSÍTÉS:
Vodafone válasza: "Műszaki osztályunk visszajelzése alapján az N1-es aknafedél cseréje folyamatban van, azonban a K1-es fedlap nem a Vodafone tulajdonát képezi."
-----------------------
IX. Haller utca 3-5 előtt 1 db UPC és 1 db felirat nélküli fedél megsüllyedt. Kérem javítani. Köszönöm
Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Haller u. 5
Hozzászólások
Ügyiratszáma: 6301700/DSOHCSOMU/63403/2022/H
Ügyfélkapcsolat száma: 100051011403
Társaságunkhoz érkezett bejelentésüket köszönettel vettük és az alábbi tájékoztatást adjuk:
A t...
Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
Ügyfélszám: -5484798
Ügyintéző:
2021. 03. 17.
Kedves Levélíró!
A 2021.03.05-én érkezett megkeresés alapján az alábbiakban tájékoztatjuk.
Műszaki osztályunk visszajelzé...
Ügyfélszám: -5484798
Ügyintéző:
2021. 03. 12.
Kedves Levéríró!
A 2021.03.05-én érkezett megkeresés alapján az alábbiakban tájékoztatjuk.
A JAROKELO-BUDAPEST-00079468...
Köszönjük, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatához fordult, elektronikus levele megérkezett levelezési csoportunkhoz!
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hatályos Általán...