Megoldott

Lyukas fedél

FRISSÍTÉS 2021.02.19.:

Vodafone válasza:
"Társaságunk a IX. kerületi Zombori utcában nem rendelkezik kábelhálózattal, így a szóban forgó akna sem Társaságunkhoz tartozik. Megértését köszönjük."

---

FRISSÍTÉS 2021.02.16.:
Fővárosi Vízművek válasza:
Zombori út 6. számnál található akna nem az ivóvízhálózat része, így a sérült fedél cseréjére nincs lehetőségünk.

FCSM válasza:
A megjelölt helyszínen található fedlapon
nincs rajta az FCSM neve és a naprakészen vezetett nyilvántartásunkban
sem szerepel, ezért társaságunk - a legnagyobb együttműködési szándék
ellenére - sem működhet közre a probléma megoldásában.

MVM Net válasza:
A jelzett helyszínen az MVM NET Zrt.-nek nincs semmilyen létesítménye.

------------------------

IX. Zombori utca 6 előtt felirat nélküli lyukas fedél. Köszönöm

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Zombori u. 6

Hozzászólások

  • Járókelő Zsófia lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javítás megtörtént.
  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2021.02.16.: Fővárosi Vízművek válasza: Zombori út 6. számnál található akna nem az ivóvízhálózat része, így a sérült fedél cseréjére nincs lehetőségünk. FCSM válasza: A megjelölt helyszínen található fedlapon nincs rajta az FCSM neve és a naprakészen vezetett nyilvántartásunkban sem szerepel, ezért társ...

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vodafone"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    2021. február 19.
    Iktatószám: CC-1395841/2-2021

    Kedves Járókelő!

    A 2021.02.16-án írásban érkezett megkeresés alapján az alábbi tájékoztatást szeretnénk adni.

    Társaságunk a IX. kerületi Zombori utcá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Vodafone válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatához fordult, elektronikus levele megérkezett levelezési csoportunkhoz!

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hatályos Általán
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "IX. Zombori utca 6 előtt felirat nélküli lyukas fedél. Köszönöm"-ról "FRISSÍTÉS 2021.02.16.: Fővárosi Vízművek válasza: Zombori út 6. számnál található akna nem az ivóvízhálózat része, így a sérült fedél cseréjére nincs lehetőségünk. FCSM válasza: A megjelölt helyszínen található fedlapon...

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "MVM NET"-ról "Vodafone"-ra.

  • MVM NET válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő.hu!

    A jelzett helyszínen az MVM NET Zrt.-nek nincs semmilyen létesítménye.

    Üdvözlettel:

    Koháriné Berki Mariann
    műszaki működés támogató
    berki.mariann@mvmnet.hu
    kozmu@mvmnet.hu
    Tel
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • W Kriszta elküldte az ügyet az illetékesnek: MVM NET

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés illetékesét "FCSM Fővárosi Csatornázási Művek"-ról "MVM NET"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönettel vettük, hogy bejelentésével munkánkat igyekszik segíteni.
    A társaságunk által üzemeltetett aknafedlapokon és víznyelőrácsokon
    szinte kivétel nélkül megtalálható a Fővá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: FCSM Fővárosi Csatornázási Művek

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Fővárosi Vízművek"-ról "FCSM Fővárosi Csatornázási Művek"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő Szerkesztőség! Tisztelt Hibabejelentő!
    Köszönettel vettük 77833 számú bejelentésüket, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk Önöket, hogy a bejelentésben jelzett helyen, a Budapest IX.,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Sajtó vissza szeretné hívni az üzenetet: "Új bejelentés - JAROKELO-BUDAPEST-00077833".
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő Szerkesztőség! Tisztelt Hibabejelentő!
    Köszönettel vettük 77833 számú bejelentésüket, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk Önöket, hogy a bejelentésben jelzett helyen, a Budapest IX.,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • I. Adrián elküldte az ügyet az illetékesnek: Fővárosi Vízművek

  • Sétáló János bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Sérült fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: Magyar Telekom
    Zsil utca (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Sérült fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: Magyar Telekom
    Zsil utca (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére