Megoldatlan

Javításra szoruló pad

FRISSÍTÉS
BKK válasza 2021.02.23:
Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a Budapest Közút Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy térinformatikai rendszerük szerint a jelzett padnak ők az üzemeltetői. A pad rendbetételre vonatkozó kérésüket, legyenek szívesek - megerősítésként - a Budapest Közút Zrt.-nek mint a probléma megoldásában illetékesnek küldeni.

-------------------------------

Romokban egy pad a buszmegállóban

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Golgota tér

Hozzászólások

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia Ben!
    Köszönjük a visszajelzésedet, de azoknak a bejelentéseknek a státuszát, amelyek 1 évnél régebben kerültek beküldésre és ""Megoldatlan""-ként lettek lezárva - mert megoldásuk több időt vett
    ...
  • . Ben hozzászólt a bejelentéshez.

    A padot megjavították.
  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Böröcz Kriszta visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Üdvözlettel:

    [Leírás: Budapest közút]
    Útfenntartási Főosztály
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Zsófia elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Járókelő Zsófia megváltoztatta a bejelentés leírását "Romokban egy pad a buszmegállóban"-ról "FRISSÍTÉS BKK válasza 2021.02.23: Tisztelt Ügyfelünk! Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a Budapest Közút Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy térinformatikai rendszerük szerint a jelzett padnak ők az üzemeltetői. A pad rendbetételre vonatkozó kérés...

  • Járókelő Zsófia megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0002098-001/2021
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00077518

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a Budapest Közút Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "VIII. kerület JGK Józsefvárosi Gazdálkodási Központ"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Józsefvárosi Gazdálkodási Központverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentést.
    A kérdéses padot nem a JGK Zrt. telepítette, viszont balesetveszély elhárítása érdekében a deszkát rögzítettük.
    A problémát megküldtük a BKK Zrt. részér...
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: VIII. kerület JGK Józsefvárosi Gazdálkodási Központ

  • Böröcz Kriszta bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Padok (4-5) karbantartása

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Budapest Közút
    József körút (VIII. kerület, Józsefváros)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Letört pad

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Budapest Közút
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére