Javításra szoruló pad
FRISSÍTÉS
BKK válasza 2021.02.23:
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a Budapest Közút Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy térinformatikai rendszerük szerint a jelzett padnak ők az üzemeltetői. A pad rendbetételre vonatkozó kérésüket, legyenek szívesek - megerősítésként - a Budapest Közút Zrt.-nek mint a probléma megoldásában illetékesnek küldeni.
-------------------------------
Romokban egy pad a buszmegállóban
Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Golgota tér
Hozzászólások
Köszönjük a visszajelzésedet, de azoknak a bejelentéseknek a státuszát, amelyek 1 évnél régebben kerültek beküldésre és ""Megoldatlan""-ként lettek lezárva - mert megoldásuk több időt vett...
[Leírás: Budapest közút]
Útfenntartási Főosztály
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00077518
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a Budapest Közút Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta,...
Köszönjük a bejelentést.
A kérdéses padot nem a JGK Zrt. telepítette, viszont balesetveszély elhárítása érdekében a deszkát rögzítettük.
A problémát megküldtük a BKK Zrt. részér...