Bártfai utca levédése
A Járókelőn már volt ezzel a problémával kapcsolatos bejelentés, azonban akkor a Budapest Közút elutasította a bejelentő kérését. Ez két évvel ezelőtt volt, hátha azóta változott az illetékesek véleménye a dologról.
A probléma forrása az, hogy a Rákóczi híd megépítésekor bizonyos körök tiltakozása miatt nem épült ki a Hamzsabégi út Szerémi út és a Bartók Béla út közötti szakasza. Ehelyett a híd forgalmát egy kilencven fokos kanyarral délre, a rozsdaövezeten "átfúrt" Szerémi úton keresztül az Andor utcára és a 6-os útra terelték. Emiatt Kelenföld Etele úttól északra fekvő területei nem kaptak közvetlen közúti kapcsolatot a hídhoz, és az autósok elkezdték a legkézenfekvőbb (Tétényi út) - Bártfai utca - Hauszmann Alajos utca útvonalat használni a híd eléréséhez.
Mivel az alternatív közúti kapcsolatok (Sárbogárdi út - Dombóvári út - Nádorliget utca - Prielle K. utca, illetve az Etele út) jelentős kitérőt jelentenek, illetve nehezen használható kereszteződések találhatóak az útvonalakon, ezért az utca forgalma a Budapest Közút által felvetett "30-as zóna" keretén belül sem fog csökkeni, illetve a csomópontok kiemelése is csak nagyobb káoszhoz vezet. Erre élő példa az előbb említett útvonalon fekvő Nádorliget utca - Prielle K. utca kereszteződés.
A fentiek értelmében, illetve mivel a Bártfai utca forgalma lényegesen nagyobb a keresztutcáinál, kérem az illetékeseket, hogy gondolják át korábbi döntésüket, és védjék le táblával a Bártfai utca Tétényi út és Fehérvári út közötti szakaszát. Ezzel a forgalom az adott szakaszon gördülékenyebben haladna, és a veszélyes helyzetek száma is csökkenne.
A régi bejelentés:
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/32195/balesetveszelyes-elsobbseg-mellekutcanak
Hozzászólások
A 75934-as számú megkeresésre az alábbi választ adjuk:
Tisztelt Bejelentő !
Az utca levédésével kapcsolatos javaslatára az alábbi választ adjuk:
Az út tulajdonosa és a...