Megoldott

Törött és besüllyedt

FRISSÍTÉS 2021.03.05.

BKK válasza:
"A megoldás érdekében végzett kutatómunkánk eredménye, hogy az akna az Invitech ICT Services Kft. tulajdona, és munkatársaik még januárban kicserélték, az akkori hideg miatt egyelőre ideiglenesen. A végleges javítás időpontjáról is a társaság tud tájékoztatni."

---

FRISSÍTÉS: 2021.02.15.
ELMÜ válasza:
"Az Önök által említett alépítmény (akna) nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona.

Az alábbi megkereséssel kapcsolatban ajánljuk, hogy az illetékes Távközlési szolgáltatót vagy a BKV Zrt- t felkeresni szíveskedjenek."

--------------------
FRISSÍTÉS 2021.02.04.:

A Bejelentő visszajelzése (új kép mellékelve):
"Kicserélték, de a süllyedést nem oldották meg. Az egyik sarka kiáll, a másik besüllyedt. Emiatt vízmegállás is szokott itt lenni. Szintbe kellene hozni. "

-----

Törött a fedlap és az egyik sarka besüllyedt. Emiatt balesetveszélyes, és vízmegállás is szokott itt lenni eső után. Felirat nincs rajta.

Probléma helyszíne
Budapest XIV. kerület, Zugló, Örs vezér tere M+H

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Ezt javították.
  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérem újraküldeni!
  • Invitech nem válaszolt 40 napon belül.

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2021.02.15. ELMÜ válasza: "Az Önök által említett alépítmény (akna) nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona. Az alábbi megkereséssel kapcsolatban ajánljuk, hogy az illetékes Távközlési szolgáltatót vagy a BKV Zrt- t felkeresni szíveskedjenek." -------------------- FRISSÍTÉS 2021.02.04.: A Bejel...

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Invitech"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0002915-001/2021
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00071977

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. szakterületének helyszíni bejáráson tett vizsgálata alapján a je
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2021.02.04.: A Bejelentő visszajelzése (új kép mellékelve): "Kicserélték, de a süllyedést nem oldották meg. Az egyik sarka kiáll, a másik besüllyedt. Emiatt vízmegállás is szokott itt lenni. Szintbe kellene hozni. " ----- Törött a fedlap és az egyik sarka besüllyedt. Emiatt balesetveszélyes, és vízmegál...

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszáma: 6301700/DSOHCSOMU/86339/2021/H

    Ügyfélkapcsolat száma: 100043669422

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére, amelyet a 1144 Budapest, Örs vezér tere M+H-nál található
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Biztos, hogy nem elmű.
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    .
  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • R eni megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "E.ON"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap.
  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "DIGI"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Akkor ki, és mi alapján cserélt fedlapot? :-D
  • DIGI válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím,

    A bejelentés alapján területileg illetékes Kollégáink ellenőrizték az
    alépítményt, és az nem a DIGI Kft. tulajdonát képzi, így a szolgáltató
    nem kompetens annak ügyében.

    Köszönjük a
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés leírását "Törött a fedlap és az egyik sarka besüllyedt. Emiatt balesetveszélyes, és vízmegállás is szokott itt lenni eső után. Felirat nincs rajta."-ról "FRISSÍTÉS 2021.02.04.: A Bejelentő visszajelzése (új kép mellékelve): "Kicserélték, de a süllyedést nem oldották meg. Az egyik sarka kiáll, a másik besüllyedt. Emiatt...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kicserélték, de a süllyedést nem oldották meg. Az egyik sarka kiáll, a másik besüllyedt. Emiatt vízmegállás is szokott itt lenni. Szintbe kellene hozni.
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Lehet még: Telecom, Nokia Solutions, BDK, Elmű.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "DIGI"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Mindenesetre egy bója került rá.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt Cím!

    Mellékletben megküldjük a tárgyban szereplő bejelentésre írt tájékoztatásunkat melyet elektronikus aláírással láttunk el.

    Üdvözlettel:

    Budapest Közút Zrt.
    Útüzemeltetési osztály
    e-m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "MVM Főgáz Földgázhálózati Kft."-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez nem NKM valószínűleg.
  • MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt. (Kecskemét) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Kollégák,

    Ügyintéző: Pfeffer Márta

    Illetékességből küldöm az alábbi megkeresést.

    Üdvözlettel,

    NKM Ügyfélkapcsolati Kft.
    az NKM Energia Zrt. megbízásából

    [cid:image001.png@01D52F6E.085A95C0
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: MVM Főgáz Földgázhálózati Kft.

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "MVM Főgáz Földgázhálózati Kft."-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    4
    Megoldott
    4

    Rossz dupla fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Invitech
    Lehel utca / Dózsa György út (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    4
    Válaszra vár
    4

    Sérült fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: Invitech
    Vámház körút (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére