Törött és besüllyedt
FRISSÍTÉS 2021.03.05.
BKK válasza:
"A megoldás érdekében végzett kutatómunkánk eredménye, hogy az akna az Invitech ICT Services Kft. tulajdona, és munkatársaik még januárban kicserélték, az akkori hideg miatt egyelőre ideiglenesen. A végleges javítás időpontjáról is a társaság tud tájékoztatni."
---
FRISSÍTÉS: 2021.02.15.
ELMÜ válasza:
"Az Önök által említett alépítmény (akna) nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona.
Az alábbi megkereséssel kapcsolatban ajánljuk, hogy az illetékes Távközlési szolgáltatót vagy a BKV Zrt- t felkeresni szíveskedjenek."
--------------------
FRISSÍTÉS 2021.02.04.:
A Bejelentő visszajelzése (új kép mellékelve):
"Kicserélték, de a süllyedést nem oldották meg. Az egyik sarka kiáll, a másik besüllyedt. Emiatt vízmegállás is szokott itt lenni. Szintbe kellene hozni. "
-----
Törött a fedlap és az egyik sarka besüllyedt. Emiatt balesetveszélyes, és vízmegállás is szokott itt lenni eső után. Felirat nincs rajta.
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00071977
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. szakterületének helyszíni bejáráson tett vizsgálata alapján a je...
Ügyiratszáma: 6301700/DSOHCSOMU/86339/2021/H
Ügyfélkapcsolat száma: 100043669422
Társaságunkhoz érkezett bejelentésére, amelyet a 1144 Budapest, Örs vezér tere M+H-nál található...
A bejelentés alapján területileg illetékes Kollégáink ellenőrizték az
alépítményt, és az nem a DIGI Kft. tulajdonát képzi, így a szolgáltató
nem kompetens annak ügyében.
Köszönjük a...
Tisztelt Cím!
Mellékletben megküldjük a tárgyban szereplő bejelentésre írt tájékoztatásunkat melyet elektronikus aláírással láttunk el.
Üdvözlettel:
Budapest Közút Zrt.
Útüzemeltetési osztály
e-m...
Ügyintéző: Pfeffer Márta
Illetékességből küldöm az alábbi megkeresést.
Üdvözlettel,
NKM Ügyfélkapcsolati Kft.
az NKM Energia Zrt. megbízásából
[cid:image001.png@01D52F6E.085A95C0...