Megoldott

Hiányzó embléma

Tisztelt Vodafone!
Kérem, hogy a későbbi könnyű beazonosíthatóság jegyében legyenek szívesek pótolni a képen szereplő aknafedlap hiányzó emblémáját.
A beruházást még a UPC végezte.
Köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest XVI. kerület, Zsélyi Aladár u. 7

Hozzászólások

  • Járókelő Zsófi lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük a visszajelzést!
  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszömöm, pótolták.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC-159199/3-2021
    2021. 01. 14.

    Kedves Járókelő Egyesület!

    2020.12.23-án érkezett megkeresésed alapján az alábbiakról tájékoztatunk.

    Illetékes osztályunk lépéseket tett annak érdekében,...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC-159199/2-2021
    2021. 01. 14.

    Kedves Járókelő Egyesület!

    2020.12.23-án érkezett megkeresésed alapján az alábbiakról tájékoztatunk.

    A tárgyban megjelölt bejelentést rögzítettük és a meg...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Vodafone válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatához fordult, elektronikus levele megérkezett levelezési csoportunkhoz!

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hatályos Általán
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérnék egy újraküldést.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    2020. november 05.
    Ügyfélszám: -5484798
    Iktatószám: CC-5047555/2-2020

    Kedves Bejelentő!

    2020.09.23-án érkezett megkeresése alapján az alábbiakról tájékoztatjuk.

    A JAROKELO-BUDAPEST-00071763 bejelen...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Vodafone válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatához fordult, elektronikus levele megérkezett levelezési csoportunkhoz!

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hatályos Általán
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • Lukács Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére