Megoldott

Graffitis falak, tájékoztató táblák és ajtó

FRISSÍTÉS 2020.11.20.

Bejelentő hozzászólása:
"Továbbra is elhanyagolt az aluljáró. Lepusztult, grafittis, matricás, szakadt, foltos. Nincs gazdája. (vagy rossz a gazdi)...vagy igénytelen, mint a grafittizők, szemetelők., rongálók "

---

Kérem távolítsák el a graffitiket! Köszönöm szépen!

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Batthyány tér M+H

Hozzászólások

  • S Dominik lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Leszedték.
  • Suszter Dominik visszajelzésére vár.

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0023732-003/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00071132

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-nek. A t
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt.

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "Kérem távolítsák el a graffitiket! Köszönöm szépen!"-ról "FRISSÍTÉS 2020.11.20. Bejelentő hozzászólása: "Továbbra is elhanyagolt az aluljáró. Lepusztult, grafittis, matricás, szakadt, foltos. Nincs gazdája. (vagy rossz a gazdi)...vagy igénytelen, mint a grafittizők, szemetelők., rongálók " --- Kérem távolítsák el a graf...

  • Rózsa Géza hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra is elhanyagolt az aluljáró. Lepusztult, grafittis, matricás, szakadt, foltos. Nincs gazdája. (vagy rossz a gazdi)...vagy igénytelen, mint a grafittizők, szemetelők., rongálók
  • Suszter Dominik visszajelzésére vár.

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0023732-001/2020/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00071132

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-nek...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt.

  • Suszter Dominik bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére