Megoldatlan

Tüskék

Frissítés:
"Nincs változás."
A költési időszak lassan kezdetét veszi újra.
--------------
Kérem, hogy a költési időszak végén tegyenek további tüskéket a kijelzőre! Köszönöm szépen!

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Békásmegyer

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A probléma a bejelentéstől számított 1 éven belül nem oldódott meg, így az belső szabályunk értelmében "Megoldatlan".
  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan. Nincs változás.
  • Suszter Dominik visszajelzésére vár.

  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0021414-004/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00069845

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-nek. A
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt.

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "Kérem, hogy a költési időszak végén tegyenek további tüskéket a kijelzőre! Köszönöm szépen!"-ról "Frissítés: "Nincs változás." A költési időszak lassan kezdetét veszi újra. -------------- Kérem, hogy a költési időszak végén tegyenek további tüskéket a kijelzőre! Köszönöm szépen!"-ra.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás.
  • Suszter Dominik visszajelzésére vár.

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi.
  • Suszter Dominik visszajelzésére vár.

  • H B L megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0021414-001/2020/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00069845

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-n...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt.

  • Suszter Dominik bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére