Megoldott

Száraz faág kábelen

FRISSíTÉS 2020.08.06.:

A Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság válaszából:
"a bejelentésben foglaltakat az FKI Fővárosi Műveletirányítási Ügyelete megvizsgálta és továbbította az illetékességgel és hatáskörrel rendelkező ELMŰ-ÉMÁSZ Energiaszolgáltató Zrt. részére, további szükséges intézkedés céljából."

-----

Kérem a faág leszedését a kábelről.

Köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Újhegyi stny. 12

Hozzászólások

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés kategóriáját "Egyéb"-ról "Közművek"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Szia SZ. V.!
    Köszönjük a visszajelzést!
    Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
    Legyen szebb, biztons...
  • Sz. V. hozzászólt a bejelentéshez.

    Fel voltam rá készülve, hogy egy évnyi levelezés után majd megoldatlanul fogjuk lezárni, de szerencsére leszedték
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!
    Ez egy automatikus válasz üzenet, kérjük ne válaszoljon erre a levélre!

    Tájékoztatjuk, hogy megkeresését fogadtuk, bejelentését 15 napon belül e-mailen megválaszoljuk.

    Amennyiben
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés leírását "Kérem a faág leszedését a kábelről. Köszönöm."-ról "FRISSíTÉS 2020.08.06.: A Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság válaszából: "a bejelentésben foglaltakat az FKI Fővárosi Műveletirányítási Ügyelete megvizsgálta és továbbította az illetékességgel és hatáskörrel rendelkező ELMŰ-ÉMÁSZ Energias...

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság"-ról "E.ON"-ra.

  • Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság (FKI) Ügyfélszolgálatára 2020. augusztus 4-én – a 1108 Budapest, Újhegyi stny. 12. szám alatti faággal összefüggésben – megküldött bejele
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Sz. V. hozzászólt a bejelentéshez.

    Volt egy megérzésem, hogy nem lesz azt olyan könnyű leszedni onnét.
  • W Kriszta elküldte az ügyet az illetékesnek: Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság"-ra.

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez nem Telekom kompetencia. Az Önkormányzatot vagy a Katasztrófavédelmet lehet megkeresni.
  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyfélkapcsolat száma: 100039851682

    Ügyiratszáma: 6301700/DSOHCSOMU/390919/2020/H

    Társaságunkhoz 2020.07.28-án érkezett bejelentésére, amelyet a 1108 Budapest, , Újhegyi stny. 1
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!
    Ez egy automatikus válasz üzenet, kérjük ne válaszoljon erre a levélre!

    Tájékoztatjuk, hogy megkeresését fogadtuk, bejelentését 15 napon belül e-mailen megválaszoljuk.

    Amennyiben
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "E.ON"-ra.

  • Sz. V. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére