Megoldatlan

KÖKI Terminál és a metró közötti folyosó

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2020.09.29.:

A BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy a jelzett 24 órás folyosó fotókon látható része nem tartozik hozzájuk.
A társasághoz tartozó folyosórészt naponta takaríttatják, és a járványhelyzet miatt jelenleg napi több alkalommal fertőtleníttetik.

A helyzet tisztázására a 2020. szeptember 22-én tartott bejáráson a legtöbb potenciálisan illetékes társaság képviseltette magát, de az egyes területek rendszeres rendbetételéről konszenzus nem született. A bejáráson részt vevők elfogadták a Budapest Közút Zrt. felvetését. Azaz mivel a felüljáró kerületeket köt össze és közlekedési csomópontot szolgál ki, ezért az adott kerületektől és a fővárostól is segítséget kell kérni a bevásárlóközpontot és a szóba jöhető társaságokat érintő területek pontos lehatárolásához."

-----

A KÖKI Terminálból kilépve, ez a látvány fogadja a kedves járókelőket. Szerintem amióta megépült ez a pláza, nem történt takarítás.

Probléma helyszíne
Budapest XIX. kerület, Kispest, Vak Bottyán u. 75a

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt Cím !

    Ezúton tájékoztatom, hogy levelét érkeztettük az FPH_KOZP- 114932 /2020-as érkeztetőszámon és továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városigazgatóság Főosztálya részére.

    Tisztelet
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Főváros Önkormányzata

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés leírását "A KÖKI Terminálból kilépve, ez a látvány fogadja a kedves járókelőket. Szerintem amióta megépült ez a pláza, nem történt takarítás."-ról "FRISSÍTÉS 2020.09.29.: A BKK válasza: "Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy a jelzett 24 órás folyosó f...

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Budapest Főváros Önkormányzata"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0020649/2020/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00067745

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy a je
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0020649-001/2020

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00067745

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését! Tájékoztatjuk, hogy a bejelentéssel kapcsolatos vizsgálat a különböző társ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "XIX. kerületi Zöldprogram Iroda"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • XIX. kerületi Zöldprogram Iroda válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt bejelentő!

    A panaszolt terület a BKK Zrt. kezelése alatt áll, ezért a panaszt
    részükre továbbítottuk.

    ---
    Budapest Főváros XIX. kerület Önkormányzat
    Polgármesteri Hivatal Zöldprogram Iroda
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • A Rendezett Budapestért hozzászólt a bejelentéshez.

    ...már megint a karbantartás hiánya!!!!!
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: XIX. kerületi Zöldprogram Iroda

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    3
    Válaszra vár
    3

    Piszkos aluljáró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Budapest Főváros Önkormányzata
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére