Megoldatlan

Undorító szarszag a Széll Kálmán téren

FRISSÍTÉS 2020.02.06:

Mindenkit ki kell, hogy ábrándítsak. Továbbra is szarszag terjeng. Azonnal megcsapott, ahogy kiléptem az épületből.

---

Vártam egy ismerősöm.
Penetráns szarszag volt a téren, ami a metró épülete felől jött. Volt időm megnézni. Döbbenet.

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Széll Kálmán tér

Hozzászólások

  • Fónai Kende lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A probléma a bejelentéstől számított 1 éven belül nem oldódott meg, így az belső szabályunk értelmében "Megoldatlan". Kérjük, ha ismét be szeretnéd jelenteni a problémát, nyiss egy új bejelentést.
  • F S hozzászólt a bejelentéshez.

    A szar ott van. És újra is telepítik. El kellene zárni fizikailag azt a traktust.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0017400-004/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00067326

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A tár
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés leírását "Vártam egy ismerősöm. Penetráns szarszag volt a téren, ami a metró épülete felől jött. Volt időm megnézni. Döbbenet."-ról "FRISSÍTÉS 2020.02.06: Mindenkit ki kell, hogy ábrándítsak. Továbbra is szarszag terjeng. Azonnal megcsapott, ahogy kiléptem az épületből. --- Vártam egy ismerősöm. Penetráns szarszag volt a t...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Mindenkit ki kell, hogy ábrándítsak. Továbbra is szarszag terjeng. Azonnal megcsapott, ahogy kiléptem az épületből.
  • F S visszajelzésére vár.

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0017400-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00067326

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társa...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • F S bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Szemetes közterület

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Hányás a megállóban

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Margit híd, budai hídfő H (II. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Alapvető higiéniai problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére