Megoldatlan

Rozsdás doboz

FRISSÍTÉS 2021.05.12.:
III. kerület válasza:
Hivatalunknak sajnos nincs információja a tárgyi bejelentésben említett régi "közműszekrény" tulajdonosáról, kezelőjéről illetve annak funkciójáról sem.
Mivel a közműszolgáltatók visszajelzése sem vezetett eredményre, ezért javaslom Önöknek, hogy a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. felé szíveskedjenek a bejelentést továbbítani, esetleg nekik lehet információjuk a fürdő kerítése melletti tárgyról.

-----

FRISSÍTÉS 2021.05.11.:
Budapest Főváros válasza:
A bejelentésben szereplő helyszínen található közmű szekrény tulajdonosát nem sikerült megállapítanunk. A terület kezelője/üzemeltetője Budapest Főváros III. kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata, így jelen levelem másolatban Budapest Főváros III. kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata részére intézkedés céljából megküldésre került.

-----
FRISSÍTÉS 2021.04.27.:
Magyar Telekom válasz:
Nem Magyar Telekom tulajdon.

ELMŰ válasza:
A jelzett berendezés nem Társaságunk tulajdona, nem képezi az elosztóhálózat részét.

BDK válasza:
Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik..

----------------

FRISSÍTÉS 2021. 03. 03.
Én semmi változást nem tapasztaltam. (foto)
----------------------

FRISSÍTÉS 2020. 12. 14.
BDK Budapesti Dísz- és Közvilágítási Kft. válasza:
Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba kijavítása 2020.09.09-én kijavításra került.
----------------------

Kérem hozzák jobb állapotba a közműszekrényt. Köszönöm szépen!

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Királyok útja 272

Hozzászólások

  • S Dominik lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BGYH Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BGYH Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BGYH Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "III. kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata"-ról "BGYH Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt."-ra.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2021.05.11.: Budapest Főváros válasza: A bejelentésben szereplő helyszínen található közmű szekrény tulajdonosát nem sikerült megállapítanunk. A terület kezelője/üzemeltetője Budapest Főváros III. kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata, így jelen levelem másolatban Budapest Főváros III. kerület Ób...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő Egyesület!

    Hivatalunknak sajnos nincs információja a tárgyi bejelentésben említett régi "közműszekrény" tulajdonosáról, kezelőjéről illetve annak funkciójáról sem.
    Mivel a közműszol
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: III. kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata

  • R eni megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2021.04.27.: Magyar Telekom válasz: Nem Magyar Telekom tulajdon. ELMŰ válasza: A jelzett berendezés nem Társaságunk tulajdona, nem képezi az elosztóhálózat részét. BDK válasza: Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.. ---------------- FRISSÍTÉS 2021. 03. 03. Én semm...

  • R eni megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Főváros Önkormányzata"-ról "III. kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt jarokelo.hu! (ugyfelkapcsolat@obuda.hu)
    Hivatkozással az alábbi linken olvasható megkeresésre, miszerint a III. kerület, Királyok útja 272. számnál található rozsdás közműszekrény felújítás
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Főváros Önkormányzata

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2021. 03. 03. Én semmi változást nem tapasztaltam. (foto) ---------------------- FRISSÍTÉS 2020. 12. 14. BDK Budapesti Dísz- és Közvilágítási Kft. válasza: Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba kijavítása 2020.09.09-én kijavításra került. --------------------...

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "Budapest Főváros Önkormányzata"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik..
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód h...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik..
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód h...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "Kérem hozzák jobb állapotba a közműszekrényt. Köszönöm szépen!"-ról "FRISSÍTÉS 2021. 03. 03. Én semmi változást nem tapasztaltam. (foto) ---------------------- FRISSÍTÉS 2020. 12. 14. BDK Budapesti Dísz- és Közvilágítási Kft. válasza: Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba kijav...

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Én semmi változást nem tapasztaltam.
  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba kijavítása 2020.09.09.-én kijavításra került.
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van m
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba kijavítása 2020.09.09.-én kijavításra került.
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van m
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem érkezett válasz.
  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • R eni megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • H B L megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm!
  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Magyar Telekom válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    TISZTELT BARDÓCZ CSABA!
    KEDVES ELŐFIZETŐNK!
    Tájékoztatjuk, hogy a jarokelo.hu oldalról érkezett észrevételét, mely a 1039 Királyok útja 272. alatti rozsdás közműszekrény cseréjére vonatkozott, az ill
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szilágyi Dóra elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem érkezett válasz.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Az illetékes válasza a csatolmányban olvasható:
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!
    Ez egy automatikus válasz üzenet, kérjük ne válaszoljon erre a levélre!

    Tájékoztatjuk, hogy megkeresését fogadtuk, bejelentését 15 napon belül e-mailen megválaszoljuk.

    Amennyiben
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem érkezett válasz.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!
    Ez egy automatikus válasz üzenet, kérjük ne válaszoljon erre a levélre!

    Tájékoztatjuk, hogy megkeresését fogadtuk, bejelentését 15 napon belül e-mailen megválaszoljuk.

    Amennyiben
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Suszter Dominik bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére