Megoldatlan

Ritkán és nem jól váltó lámpák az Albert -Andor u. sarkon

FRISSÍTÉS 2020.09.02.
A bejelentő kommentje:
"Tisztelt Budapest Közút! Jelzem, hogy az Önök által leírt válasz részben nem igaz, részben meg nem is értették meg a problémát. Így részletezném:
1) nem az a baj, hogy egy lámpaforduló alatt nem ér át 3-4 autó, hanem az, hogy baromi ritkán van az a zöld, így nagyon sokat kell rá várni. jellemzően a gomb megnyomására, autó érzékelőre állása után lemegy 3-4 lámpaforduló a két szomszédos nagyobb kereszteződésben (Fehérvári-Andor illetve Tétényi-Andor). ilyenkor szünet van az Andor utcában a forgalomban, mikor nyugodtan zöldet adhatna a várakozóknak, de ne adj Isten attól sem dőlne össze a világ, ha ilyenkor gombnyomkodás nélkül is zöldet adna, hiszen az Andor utcai forgalom fenntartása nélkül megtehetné ezt.
2) kerékpárt nem érzékel az érzékelő, tehát kerékpárral lehet arra várni, hogy jöjjön egy gyalogos vagy autó, különben soha nem vált zöldre.
Ennek fényében kérem válaszuk újragondolását, és a jelzőlámpaprogram átalakítását.
Köszönettel: egy minden nap itt szívó adófizető"

--------------------------------------------------------------
FRISSÍTÉS 2020.09.02.
A Budapest Közút Zrt. válasza:
"Tájékoztatjuk, hogy bejelentése alapján helyszíni vizsgálatot tartottunk. A helyszíni vizsgálat során nem tapasztaltuk, hogy csúcsidőben az Albert utcában akkora lenne a forgalom, hogy egy-egy zöld jelzés alatt ne érne át az érkező három-négy gépjármű. Érthető okokból, az Andor utca jelentős forgalomlefolyása miatt, amennyiben a mellékirányból nincs bejelentkező gépjármű (vagy keresztező gyalogos) úgy végig az Andor utcának lesz szabad jelzése. A helyszínen tapasztaltak alapján előfordulhat, hogy amennyiben az Albert utcában, az első tilos jelzésnél álló gépjármű nem áll rá az útpályába épített járműérzékelő detektorra (és nincs bejelentkező gyalogos sem), úgy abban a másfél perces periódusban nem kapják meg a szabad jelzést.
A jelenleg futó jelzőlámpa programokat ellenőriztük, és tájékoztatjuk az Albert utcát keresztező gyalogosok szabad jelzése után 5 másodperc telik el a gépjárművek szabad jelzéséig. A KRESZ szerint a gyalogátkelőhelyek jelzőlámpáinak zöld villogó jelzése tilos jelzés, azaz ez alatt gyalogos már nem léphet le a járdáról, így a fennmaradó idő a gépjárművek szabad jelzéséig elegendő kell, hogy legyen a gyalogátkelőhely kiürüléséig."

-----------------------------------------------------------

A fentebb említett kereszteződésben 2 probléma van a közlekedési lámpák beállításával:
1) Szinte folyamatosan az Andor utcai forgalomnak van zöld, nagyon ritkán engedi át az Albert utcai forgalmat. Hiába van érzékelő az úttestben és nyomógomb a gyalogosoknak, mégis nagyon sokat kell várni a zöldre, akár 3 lámpaforduló lemegy közben a szomszédos Fehérvári_Andor sarkon. Pedig amikor ott, illetve a Tétényi-Andor kereszteződésben a lámpa megfogja a forgalmat, olyankor az Albert u. sarkánál is kiürül az Andor u. Mégsem kaphatnak zöldet a keresztben átkelni akarók. Ezért aztán megy a kamikáze folyamatosan, mert mindenki tudja, hogy sokáig várhat.
2) Amikor végre zöldre vált, akkor jön az, hogy az autók előbb kapnak zöldet az Albert utcából, mint keresztben (az Andor utca járdáján haladó) gyalogosok a zebrán pirosat. Még épp csak elkezdett villogni utóbbiak lámpája, az autóknak máris zöld van. Az autóvezető persze nyomja neki, mert tudja, hogy hamar piros lesz, és utána megint sokat várhat, lásd fentebb. Ez így veszélyes.

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Andor u. 5

Hozzászólások

  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2020.09.02. A bejelentő kommentje: "Tisztelt Budapest Közút! Jelzem, hogy az Önök által leírt válasz részben nem igaz, részben meg nem is értették meg a problémát. Így részletezném: 1) nem az a baj, hogy egy lámpaforduló alatt nem ér át 3-4 autó, hanem az, hogy baromi ritkán van az a zöld, így nagyon sokat kell rá várni. jellemzően a gomb megnyomására, autó érzékelőre állása után lemegy 3-4 lámpaforduló a két szomszédos nagyobb kereszteződésben (Fehérvári-Andor illetve Tétényi-Andor). ilyenkor szünet van az Andor utcában a forgalomban, mikor nyugodtan zöldet adhatna a várakozóknak, de ne adj Isten attól sem dőlne össze a világ, ha ilyenkor gombnyomkodás nélkül is zöldet adna, hiszen az Andor utcai forgalom fenntartása nélkül megtehetné ezt. 2) kerékpárt nem érzékel az érzékelő, tehát kerékpárral lehet arra várni, hogy jöjjön egy gyalogos vagy autó, különben soha nem vált zöldre. Ennek fényében kérem válaszuk újragondolását, és a jelzőlámpaprogram átalakítását. Köszönettel: egy minden nap itt szívó adófizető" A fentebb említett kereszteződésben 2 probléma van a közlekedési lámpák beállításával: 1) Szinte folyamatosan az Andor utcai forgalomnak van zöld, nagyon ritkán engedi át az Albert utcai forgalmat. Hiába van érzékelő az úttestben és nyomógomb a gyalogosoknak, mégis nagyon sokat kell várni a zöldre, akár 3 lámpaforduló lemegy közben a szomszédos Fehérvári_Andor sarkon. Pedig amikor ott, illetve a Tétényi-Andor kereszteződésben a lámpa megfogja a forgalmat, olyankor az Albert u. sarkánál is kiürül az Andor u. Mégsem kaphatnak zöldet a keresztben átkelni akarók. Ezért aztán megy a kamikáze folyamatosan, mert mindenki tudja, hogy sokáig várhat. 2) Amikor végre zöldre vált, akkor jön az, hogy az autók előbb kapnak zöldet az Albert utcából, mint keresztben (az Andor utca járdáján haladó) gyalogosok a zebrán pirosat. Még épp csak elkezdett villogni utóbbiak lámpája, az autóknak máris zöld van. Az autóvezető persze nyomja neki, mert tudja, hogy hamar piros lesz, és utána megint sokat várhat, lásd fentebb. Ez így veszélyes."-ról "FRISSÍTÉS 2020.09.02. A bejelentő kommentje: "Tisztelt Budapest Közút! Jelzem, hogy az Önök által leírt válasz részben nem igaz, részben meg nem is értették meg a problémát. Így részletezném: 1) nem az a baj, hogy egy lámpaforduló alatt nem ér át 3-4 autó, hanem az, hogy baromi ritkán van az a zöld, így nagyon sokat kell rá várni. jellemzően a gomb megnyomására, autó érzékelőre állása után lemegy 3-4 lámpaforduló a két szomszédos nagyobb kereszteződésben (Fehérvári-Andor illetve Tétényi-Andor). ilyenkor szünet van az Andor utcában a forgalomban, mikor nyugodtan zöldet adhatna a várakozóknak, de ne adj Isten attól sem dőlne össze a világ, ha ilyenkor gombnyomkodás nélkül is zöldet adna, hiszen az Andor utcai forgalom fenntartása nélkül megtehetné ezt. 2) kerékpárt nem érzékel az érzékelő, tehát kerékpárral lehet arra várni, hogy jöjjön egy gyalogos vagy autó, különben soha nem vált zöldre. Ennek fényében kérem válaszuk újragondolását, és a jelzőlámpaprogram átalakítását. Köszönettel: egy minden nap itt szívó adófizető" -------------------------------------------------------------- FRISSÍTÉS 2020.09.02. A Budapest Közút Zrt. válasza: "Tájékoztatjuk, hogy bejelentése alapján helyszíni vizsgálatot tartottunk. A helyszíni vizsgálat során nem tapasztaltuk, hogy csúcsidőben az Albert utcában akkora lenne a forgalom, hogy egy-egy zöld jelzés alatt ne érne át az érkező három-négy gépjármű. Érthető okokból, az Andor utca jelentős forgalomlefolyása miatt, amennyiben a mellékirányból nincs bejelentkező gépjármű (vagy keresztező gyalogos) úgy végig az Andor utcának lesz szabad jelzése. A helyszínen tapasztaltak alapján előfordulhat, hogy amennyiben az Albert utcában, az első tilos jelzésnél álló gépjármű nem áll rá az útpályába épített járműérzékelő detektorra (és nincs bejelentkező gyalogos sem), úgy abban a másfél perces periódusban nem kapják meg a szabad jelzést. A jelenleg futó jelzőlámpa programokat ellenőriztük, és tájékoztatjuk az Albert utcát keresztező gyalogosok szabad jelzése után 5 másodperc telik el a gépjárművek szabad jelzéséig. A KRESZ szerint a gyalogátkelőhelyek jelzőlámpáinak zöld villogó jelzése tilos jelzés, azaz ez alatt gyalogos már nem léphet le a járdáról, így a fennmaradó idő a gépjárművek szabad jelzéséig elegendő kell, hogy legyen a gyalogátkelőhely kiürüléséig." ----------------------------------------------------------- A fentebb említett kereszteződésben 2 probléma van a közlekedési lámpák beállításával: 1) Szinte folyamatosan az Andor utcai forgalomnak van zöld, nagyon ritkán engedi át az Albert utcai forgalmat. Hiába van érzékelő az úttestben és nyomógomb a gyalogosoknak, mégis nagyon sokat kell várni a zöldre, akár 3 lámpaforduló lemegy közben a szomszédos Fehérvári_Andor sarkon. Pedig amikor ott, illetve a Tétényi-Andor kereszteződésben a lámpa megfogja a forgalmat, olyankor az Albert u. sarkánál is kiürül az Andor u. Mégsem kaphatnak zöldet a keresztben átkelni akarók. Ezért aztán megy a kamikáze folyamatosan, mert mindenki tudja, hogy sokáig várhat. 2) Amikor végre zöldre vált, akkor jön az, hogy az autók előbb kapnak zöldet az Albert utcából, mint keresztben (az Andor utca járdáján haladó) gyalogosok a zebrán pirosat. Még épp csak elkezdett villogni utóbbiak lámpája, az autóknak máris zöld van. Az autóvezető persze nyomja neki, mert tudja, hogy hamar piros lesz, és utána megint sokat várhat, lásd fentebb. Ez így veszélyes."-ra.

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés leírását "A fentebb említett kereszteződésben 2 probléma van a közlekedési lámpák beállításával: 1) Szinte folyamatosan az Andor utcai forgalomnak van zöld, nagyon ritkán engedi át az Albert utcai forgalmat. Hiába van érzékelő az úttestben és nyomógomb a gyalogosoknak, mégis nagyon sokat kell várni a zöldre, akár 3 lámpaforduló lemegy közben a szomszédos Fehérvári_Andor sarkon. Pedig amikor ott, illetve a Tétényi-Andor kereszteződésben a lámpa megfogja a forgalmat, olyankor az Albert u. sarkánál is kiürül az Andor u. Mégsem kaphatnak zöldet a keresztben átkelni akarók. Ezért aztán megy a kamikáze folyamatosan, mert mindenki tudja, hogy sokáig várhat. 2) Amikor végre zöldre vált, akkor jön az, hogy az autók előbb kapnak zöldet az Albert utcából, mint keresztben (az Andor utca járdáján haladó) gyalogosok a zebrán pirosat. Még épp csak elkezdett villogni utóbbiak lámpája, az autóknak máris zöld van. Az autóvezető persze nyomja neki, mert tudja, hogy hamar piros lesz, és utána megint sokat várhat, lásd fentebb. Ez így veszélyes."-ról "FRISSÍTÉS 2020.09.02. A bejelentő kommentje: "Tisztelt Budapest Közút! Jelzem, hogy az Önök által leírt válasz részben nem igaz, részben meg nem is értették meg a problémát. Így részletezném: 1) nem az a baj, hogy egy lámpaforduló alatt nem ér át 3-4 autó, hanem az, hogy baromi ritkán van az a zöld, így nagyon sokat kell rá várni. jellemzően a gomb megnyomására, autó érzékelőre állása után lemegy 3-4 lámpaforduló a két szomszédos nagyobb kereszteződésben (Fehérvári-Andor illetve Tétényi-Andor). ilyenkor szünet van az Andor utcában a forgalomban, mikor nyugodtan zöldet adhatna a várakozóknak, de ne adj Isten attól sem dőlne össze a világ, ha ilyenkor gombnyomkodás nélkül is zöldet adna, hiszen az Andor utcai forgalom fenntartása nélkül megtehetné ezt. 2) kerékpárt nem érzékel az érzékelő, tehát kerékpárral lehet arra várni, hogy jöjjön egy gyalogos vagy autó, különben soha nem vált zöldre. Ennek fényében kérem válaszuk újragondolását, és a jelzőlámpaprogram átalakítását. Köszönettel: egy minden nap itt szívó adófizető" A fentebb említett kereszteződésben 2 probléma van a közlekedési lámpák beállításával: 1) Szinte folyamatosan az Andor utcai forgalomnak van zöld, nagyon ritkán engedi át az Albert utcai forgalmat. Hiába van érzékelő az úttestben és nyomógomb a gyalogosoknak, mégis nagyon sokat kell várni a zöldre, akár 3 lámpaforduló lemegy közben a szomszédos Fehérvári_Andor sarkon. Pedig amikor ott, illetve a Tétényi-Andor kereszteződésben a lámpa megfogja a forgalmat, olyankor az Albert u. sarkánál is kiürül az Andor u. Mégsem kaphatnak zöldet a keresztben átkelni akarók. Ezért aztán megy a kamikáze folyamatosan, mert mindenki tudja, hogy sokáig várhat. 2) Amikor végre zöldre vált, akkor jön az, hogy az autók előbb kapnak zöldet az Albert utcából, mint keresztben (az Andor utca járdáján haladó) gyalogosok a zebrán pirosat. Még épp csak elkezdett villogni utóbbiak lámpája, az autóknak máris zöld van. Az autóvezető persze nyomja neki, mert tudja, hogy hamar piros lesz, és utána megint sokat várhat, lásd fentebb. Ez így veszélyes."-ra.

  • Gajdov Géza hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Budapest Közút! Jelzem, hogy az Önök által leírt válasz részben nem igaz, részben meg nem is értették meg a problémát. Így részletezném:
    1) nem az a baj, hogy egy lámpaforduló alatt nem ér át
    ...
  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Adminisztrátor!

    Az 66599-es számon nyilvántartott megkeresésre Társaságunk az alábbi választ adja:

    Tisztelt Bejelentő!

    Tájékoztatjuk, hogy bejelentése alapján helyszíni vizsgálatot tartott
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Gajdov Géza bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére