Foglalkozás körében elkövetett veszélyeztetés
Miközben mértékadó közlekedés- és várostervező szakemberek arról beszélnek (álmodoznak?), hogy a városlakók igényére válaszolva végre fel kellene szabadítani a közutakat az autók fogságából az aktívan közlekedő emberek számára, közpénzért dolgozó társaik sokadszorra torlaszolják el a budai rakparti gyalog- és kerékpáros útvonalat. Most éppen a járványügyi veszélyhelyzetben sikerül a védtelen közlekedőket akadályozni, veszélyeztetni. Ki a felelős ezért? A munkás, aki odaáll a markolóval? A kollégái, akik nem megflelően rakják ki a terelő eszközöket? A Budapest Közút, aki nem követeli meg az ideiglenes forgalmi rend megtervezését/betartását? A BKK, aki nem alkalmaz embert arra, hogy ezt a kuplerájt legyen lehetősége ellenőrizni/szankcionálni/menedzselni? A Főváros, aki nem hozza a BKK-t olyan helyzetbe, hogy képes legyen menedzselni? Vagy éppen tarlóspipi és sleppje, aki éveket dolgozott azon, hogy idáig eljussunk?
Hozzászólások
A 62515-ös számú megkeresésre az alábbi választ adjuk:
Tisztelt Bejelentő !
A Szent Gellért rakparton az elmúlt napokban a közvilágítás betáplálási kábeleinek kiépítése...