Megoldott

Botlàs veszèlyes akna fedèl

Botlàs veszèlyes akna fedèl

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Mór u. 10a

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Szia Klára!

    Köszönjük a visszajelzést!
    Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
    Legyen szebb, biztons...
  • Békés Klára hozzászólt a bejelentéshez.

    megoldottàk
  • Békés Klára visszajelzésére vár.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A XIII. kerület, Mór u.10/A- Reitter Ferenc u sarkán a sérült, nagyméretű akna javítását Társaságunk megrendelte.

    A hiba elhárításáig szíves türelmét kérjük.

    Üdvözlettel:

    BU...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom fedlap.
  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés kategóriáját "Járda"-ról "Közművek"-ra.

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés illetékesét "XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt."-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Tájékoztatjuk arról, hogy a fedlap nyilvántartásunk szerint nem TraffiCOM tulajdon.
    Amennyiben további problémát észlelnek a szolgáltatással kapcsolatban, kérjük, jelezzék kapcsol
    ...
  • B-F. Tamara megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük bejelentését.

    A jelzett hibát továbbítottuk a Magyar Telekom Zrt. (alepitmeny@telekom.hu ) részére kérve a hiba megoldását. A munka elvégzését és annak folyamatát vis
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Kövér Blanka elküldte az ügyet az illetékesnek: XIII. kerületi Közszolgáltató Zrt.

  • Békés Klára bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    M3 metró aluljáró burkolat hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Lehel tér M (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hibás szellőző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Váci út (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére