Megoldott

betort automata

Betort Bkk automata a Kalvaria teren

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, VIII. kerület

Hozzászólások

  • András Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Javitottak a betort kijelzot, koszonjuk!
  • András Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A helyzet még mindig változatlan.
    A képernyő egyébként működőképes, lehet azért nem sietnek a javításával...?
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Az új automatákat informatikai hálózatba kötöttük, ezért az üzemeltető cég, a T-Systems Magyarország Zrt. az esetleges hibákról azonnal tájékoztatást kap. A hibák kijavítását azok
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Mai nap reggeli állapot: továbbra is jelen van a probléma.
  • Bardócz Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    Automata azonosító: E13
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • András Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére