Megoldatlan

Firka az ügyfélközponton

Anonim Járókelő

Tisztelt BKK!
A Déli pályaudvari BKK Ügyfélközpont falán van egy fehér firka. Kérem, hogy ezt fessék le!
Munkájukat nagyon megköszönöm

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Budapest-Déli

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia!
    Kérlek, segíts nekünk! Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
    Várjuk visszajelzésed!
    Köszönjük!
    A Járókelő csapatának nevében: Noi
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0006702-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00060389

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. Szakterületünk azt válaszolta, hogy a falfirka eltávolítása folyamatban van...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére