Megoldott

Jegy automata

FRISSÍTÉS 2020.05.26.:
Jobb a helyzet de van még teendő.

-----------------------

Tisztet járókelők a VIII.kerületben lévő villamos mind két jegy automata egymással szemben van hogy össze van firkálva a jegy automata száma egyszer B12 és B05 automata számaik legyenek szívesek le takarítani mind 2-automatát

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Blaha Lujza tér M

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Az illetékes válasza alapján.
  • Ádám Kiss visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0005642-005/2020/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00059763

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet a BKK szakterülete továbbított üzemeltető partnerének, akik azt
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztet járókelők a VIII.kerületben lévő villamos mind két jegy automata egymással szemben van hogy össze van firkálva a jegy automata száma egyszer B12 és B05 automata számaik legyenek szívesek le takarítani mind 2-automatát"-ról "FRISSÍTÉS 2020.05.26.: Jobb a helyzet de van még teendő. ------------------...

  • Varga Dóra hozzászólt a bejelentéshez.

    Jobb a helyzet de van még teendő.
  • Ádám Kiss visszajelzésére vár.

  • Szalai Krisztina megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0005642-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00059763

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet szakterületünk továbbított az automatákat üzemeltető partnerének, ké...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Ádám Kiss bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hajnalka utca buszmegálló összefirkálva

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Hajnalka utca (XII. kerület, Hegyvidék)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Graffitis közmű

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Kovács Ágnes
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Nagy Lajos király útja (XIV. kerület, Zugló)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Összefirkált padok

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Lukács Máté
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Nyugati pályaudvar (VI. kerület, Terézváros)
  Vissza az oldal tetejére