Megoldatlan

Rozsdás doboz

Anonim Járókelő

Erdősor utcán rozsdás lemezszekrény, talán telefon.

Probléma helyszíne
Budapest XXI. kerület, Csepel, Erdősor utca 154

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentéstől számított 1 év alatt nem oldódott meg a probléma.
  • Szalai Krisztina elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • Szalai Krisztina megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "DIGI"-ra.

  • XXI. kerület Csepeli Városgazda NZrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő! Iktatószám: 1/4729/1/2020/A1

    Ezúton tájékoztatjuk, hogy a lemezszekrény cseréje nem Társaságunk illetékess
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Ügykezelő! E-közmű alapján az illetékes szolgáltatók akik szóba jöhetnek: Magyar Telekom Nyrt., DIGI Kft vagy VODAFONE.
  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés illetékesét "XXI. kerület Csepeli Városgazda NZrt."-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: XXI. kerület Csepeli Városgazda NZrt.

  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "XXI. kerület Csepeli Városgazda NZrt."-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Magyar Telekom illetékessége.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vodafone"-ról "E.ON"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Változatlan.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • B-F. Tamara megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Magyar Telekom válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    TISZTELT ,
    KEDVES ELŐFIZETŐNK!
    Köszönjük, hogy ügyfélszolgálatunkhoz fordult.
    Bejelentés rögzítésre került a jegyazonosító:86901914 alatt. Illetékes kollégák megkezdték a hiba javítását. Türelmét ké
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A bejelentést beküldtük a UPC hibabejelentő felületén keresztül.
  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Vodafone"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú szekrény.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére