Megoldott

Teljesen szétrohadt fedlap az Alkotás utcában

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2020.06.12.:

A bejelentő hozzászólása:
"mondják már meg legyenek szívesek, hogy akkor miért cserélte le a szétrohadt fedlapot elődjük a UPC? Nézzék vissza itt a képeket, és akkor látni fogják az előzményeket. A képen is látható a UPC felirat, annak pedig Önök a jogutódja tudtommal."

-----

FRISSÍTÉS 2020.06.12.:

A Vodafone válasza:
"Műszaki osztályunk vissza is jelzett, hogy az Alkotás út páratlan oldalán rendelkezünk csak alépítményes hálózattal, így bejelentett akna nem Társaságunkhoz tartozik. Megértését köszönjük!"

-----

FRISSÍTÉS 2020.04.02.:

A bejelentő hozzászólása:
"Köszönjük az új fedlapot, ugyanakkor jelezném, hogy a szintkülönbség most is eléggé érzékelhető. Kimondottan botlásveszélyes az egész. Kérjük a UPC-t, hogy hozzák szintbe a fedlapot."

-----

FRISSÍTÉS 2020.01.29.:

A UPC válasza:
"A www.jarokelo.hu/54970-en nyilvántartott bejelentéshez kapcsolódóan műszaki osztályunk felé továbbítottuk a problémát, visszajelzésük alapján a javítás 2 héten belül megtörténik.
Munkánkhoz nyújtott segítségüket köszönjük!"

-----

Az Alkotás utcában a Királyhágó utca és Nagyenyed utca között a páros oldalon (a Shell kúttól még felfelé) az egyik távközlési fedlap teljesen szétrohadt. Kérjük cseréjét.

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Alkotás u. 22

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Azóta megoldódott a probléma, úgyhogy ez miért lenne megoldatlan?
    Kitartó üzenetváltások által sikeres vége lett az egésznek. Most ezt sikertelenként lezárni őszintén nem is értem!
  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentéstől számított 1 év alatt nem oldódott meg a probléma.
  • Vodafone válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatához fordult, elektronikus levele megérkezett levelezési csoportunkhoz!

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hatályos Általán
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Utoljára elküldenék még a Vodafone-nak az aszfaltozási munkák mielőbbi kivitelezésére?
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Végülis majdnem kész már.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A fedlapot újraépítették, körbeaszfaltozásra vár.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérjük a Vodafone-t, hogy ne csak lépéseket tegyen az ügy megvalósítása felé, hanem valóban oldja is meg a problémát! Mire várnak?
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    2020. július 24.

    Iktatószám: CC-2952123/3-2020

    Kedves Ügyfelünk!

    2020.06.15-én érkezett megkeresése alapján az alábbiakról tájékoztatjuk.

    Illetékes osztályunk lépéseket tett annak érdekében, hogy...
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    2020. július 17.
    Ügyintéző: Kocsis Barbara
    Ügyfélszám:
    Iktatószám: CC-2952123/2-2020

    Kedves Ügyfelünk!

    2020.06.15-én érkezett megkeresése alapján az alábbiakról tájékoztatjuk.

    A tárgyban megjelölt
    ...
  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Vodafone válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Vodafone Magyarország zrt.
    1096 Budapest, Lechner Ödön fasor 6.
    Nyilvántartó Bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
    01-10-044159

    Hivatkozási szám: P-84529, P-85187, P-85248

    Tisztelt Levélíró!

    Hi
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Vodafone válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatához fordult, elektronikus levele megérkezett levelezési csoportunkhoz!

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hatályos Általán
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés leírását "Az Alkotás utcában a Királyhágó utca és Nagyenyed utca között a páros oldalon (a Shell kúttól még felfelé) az egyik távközlési fedlap teljesen szétrohadt. Kérjük cseréjét."-ról "FRISSÍTÉS 2020.06.12.: A bejelentő hozzászólása: "mondják már meg legyenek szívesek, hogy akkor miért cserélte le a szét...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    @Vodafone: mondják már meg legyenek szívesek, hogy akkor miért cserélte le a szétrohadt fedlapot elődjük a UPC? Nézzék vissza itt a képeket, és akkor látni fogják az előzményeket. A képen is látható a...
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    2020. június 12.
    Iktatószám: CC-2393787/3-2020

    Kedves Ügyfelünk!

    A 2020.06.08-án írásban érkezett megkeresése alapján az alábbiakról szeretnénk Önt tájékoztatni.

    Műszaki osztályunk vissza is jelzet
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    2020. június 12.
    Iktatószám: CC-2393787/2-2020

    Kedves Ügyfelünk!

    A 2020.06.08-án írásban érkezett megkeresése alapján az alábbiakról szeretnénk Önt tájékoztatni.

    Illetékes műszaki osztályunk felé t...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Vodafone válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatához fordult, elektronikus levele megérkezett levelezési csoportunkhoz!

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hatályos Általán
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérem küldjék el újból a Vodafone-nak. Nem változott.
  • Vodafone válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Vodafone Magyarország zrt.
    1096 Budapest, Lechner Ödön fasor 6.
    Nyilvántartó Bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
    01-10-044159

    Hivatkozási szám: P-42741, P-42742

    Tisztelt Bardócz Csaba!

    Köszön
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Vodafone válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatához fordult, elektronikus levele megérkezett levelezési csoportunkhoz!

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hatályos Általán
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bardócz Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönjük az új fedlapot, ugyanakkor jelezném, hogy a szintkülönbség most is eléggé érzékelhető. Kimondottan botlásveszélyes az egész. Kérjük a UPC-t, hogy hozzák szintbe a fedlapot.

    @Jarokelo: kérem...
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt UPC! Kérjük egyúttal itt is fejezzék be a fedlap környezetének kiaszfaltozását! Fél éve várnak rá az ottlakók!
    https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/51454/kiaszfaltozatlan-fedlapkornyezet-a-karolina-uton
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC-223620/2-2020

    Ügyintéző: Bancsi Jennifer
    2020. 01. 29.

    Tisztelt Járókelő.hu!

    2019.01.21-én érkezett írásos megkeresésével kapcsolatban az alábbiakban tájékoztatjuk.

    A www.jarokelo.h
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A bejelentést beküldtük a UPC hibabejelentő felületén keresztül.
  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "Vodafone"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Bocsánat
    Invitech akart lenni, csak átíródott
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönjük szépen az Infotech megtisztelő válaszát!
    Kérem küldjék be a UPC hibafelületen!
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Az említett fedlap nem az Invitech tulajdonában áll!

    Megértésüket előre is köszönjük.

    Üdvözlettel,

    Varga Marcell
    IT Helpdesk

    Invitech ICT Services Kft.
    +36 80 88 00 88
    help@invitech
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Nagy István - Invitechverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Járókelő!

    Ez nem Invitech tulajdonú megszakító létesítmény.

    Üdvözlettel:
    Nagy István
    Invitech ICT Services Kft.
  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Szász László megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Invitech"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom fedlap, Kábel-Tel felségjelzés van rajta.
  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére