Megoldatlan

Kopott megálló festés VII. Bethlen G. u.

FRISSÍTÉS
2020.08.17.
"Nem történt meg az újra festés."
-------------

78as troli Bethlen Gábor utcai megállójában kopott/ nem lett pótolva az aszfalt festésé

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, Damjanich u. 11-15

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentéstől számított 1 év alatt nem oldódott meg a probléma.
  • R eni megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • VII Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Még nem került pótlásra a festés.
  • VII Gábor visszajelzésére vár.

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A VII. ker. Damjanich utca 11-15. számnál található buszmegálló kopott burkolati jeleinek helyreállítását Társaságunk szerepelteti az idei burkolati jel felújítási programjában. A
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szilágyi Dóra elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Szilágyi Dóra megváltoztatta a bejelentés leírását "78as troli Bethlen Gábor utcai megállójában kopott/ nem lett pótolva az aszfalt festésé"-ról "FRISSÍTÉS 2020.08.17. "Nem történt meg az újra festés." ------------- 78as troli Bethlen Gábor utcai megállójában kopott/ nem lett pótolva az aszfalt festésé"-ra.

  • VII Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem történt meg az újra festés.
  • VII Gábor visszajelzésére vár.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0036950-001/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00053888

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes Budapest Közút Zrt.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • VII Gábor bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére