Megoldatlan

Koszos lift.

FRISSÍTÉS 2020.01.15.
"A lift az Árpád híd-Népfürdő utcai megállóban változatlanul LEÍRHATATLANUL mocskos"

---

Az 1-es villamosnak az Árpád híd-Népfürdő utcai megállójában a lift üvegezett része kívül-belül gusztustalanul koszos. Nem úgy néz ki, mint amit az átadás óta tisztították volna.

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Népfürdő utca / Árpád híd

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentéstől számított 1 év alatt nem oldódott meg a probléma.
  • Angyal Kati visszajelzésére vár.

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0036067-004/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00053523

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A tár
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "Az 1-es villamosnak az Árpád híd-Népfürdő utcai megállójában a lift üvegezett része kívül-belül gusztustalanul koszos. Nem úgy néz ki, mint amit az átadás óta tisztították volna."-ról "FRISSÍTÉS 2020.01.15. "A lift az Árpád híd-Népfürdő utcai megállóban változatlanul LEÍRHATATLANUL mocskos" --- Az 1-es vil...

  • Angyal Kati hozzászólt a bejelentéshez.

    A lift az Árpád híd-Népfürdő utcai megállóban változatlanul LEÍRHATATLANUL mocskos . Ezt "kívül-belül rendszeresen takarítják"???
  • Angyal Kati hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem vagy k meglepve.
  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Árpád híd M megálló liftjében olyan bűz volt, hogy nem lehetett benne megmaradni.
  • Angyal Kati visszajelzésére vár.

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0036067-001/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00053523

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társ
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Szalai Krisztina elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Angyal Kati bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Alapvető higiéniai problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Takarítás hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Lukács Máté
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér (II. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kálvin tér metróállomás takarítás

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kálvin tér (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére