Megoldatlan

Darabokra tört fedlap a Krisztina körúton

Anonim Járókelő

A Krisztina körúton a Hotel Merkur felhajtójához közel az egyik fedlap darabokra tört, kérjük mielőbbi cseréjét.

Kérjük, hogy az igényesség jegyében két egyforma színű fedlapot tegyenek le egymás mellé, a még felhasználható példányt egy másik helyen, ahol csak egy van (lásd a további bejelentésekben) tegyék inkább le.
Köszönjük az együttműködést.

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Kuny Domonkos u. 13-15

Hozzászólások

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "MVM NET"-ról "Egyéb szervezet"-ra.

  • Kövér Blanka lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    Az ügy nem oldódott meg egy év alatt.
  • MVM NET válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: E-NET-17847/2020

    Tisztelt Járókelő.hu!

    Tájékoztatásul közöljük, hogy az Önök által megjelölt Bp., I. ker. Krisztina körúton a Hotel Merkur felhajtójához közeli darabokra tört fedlap
    nem
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: MVM NET

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "MVM NET"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Lukács Máté Úr!

    A társosztálytól kapott információ alapján a kérdéses berendezés nem társaságunk tulajdonát képezi.

    Üdvözlettel:

    Sziráki László
    üzemviteli műszaki irányító

    ELMŰ Hálózati K
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vodafone"-ról "E.ON"-ra.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, Kuny Domonkos u. 13-15, Suite 409, 1012 Magyarország (47.49931461, 19.02695087, 16)"-ról "Budapest, Kuny Domonkos u. 13-15, Suite 409, 1012 Magyarország (47.49929421, 19.02699747, 22)"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    2020. augusztus 12.
    Ügyfélszám: -5430778
    Iktatószám: CC-3305861/3-2020

    Kedves Járókelő Egyesület!

    2020.07.31-én érkezett megkeresése alapján az alábbiakról tájékoztatjuk.

    A tárgyban megjelölt bejel...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    2020. augusztus 12.
    Ügyfélszám: -5430778
    Iktatószám: CC-3305861/2-2020

    Kedves Járókelő Egyesület!

    2020.07.31-én érkezett megkeresése alapján az alábbiakról tájékoztatjuk.

    A tárgyban megjelölt bejel...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Vodafone válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatához fordult, elektronikus levele megérkezett levelezési csoportunkhoz!

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hatályos Általán
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Kövér Blanka elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Fedlap állapota azóta sem változott. Kérem küldjék el a Vodafone-nak.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC-92703/1-2020
    Ügyfélszám: -9

    Tisztelt Bejelentő!

    A JAROKELO-BUDAPEST-00052352 azonosítóval ellátott megkeresése alapján tájékoztatjuk, hogy kérése továbbításra került a területi kollég
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Válaszra vár"-ra.

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A bejelentést beküldtük a UPC hibabejelentő felületén keresztül.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    -> upc hibafelület
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Vodafone"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérem a UPC hibafelületen először beküldeni, mert az Invitech itt sosem ír.
  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kollégáink ismételten megvizsgálták, ez nem Magyar Telekom fedlap. Közműtérkép alapján még Imvitech, MVM Net és UPC hálózat van itt. Nem tudjuk kihez tartozik.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Azóta sem változott. Kérem küldjék el ismét a Telekomnak.
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A Magyar Telekom tájékoztatása szerint tévesen jeleztek vissza a fedlap cseréjével kapcsolatban.
  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldott"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Magyar Telekom válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    TISZTELT JÁRÓKELŐ.HU,
    KEDVES ÜGYFELÜNK!

    Köszönjük észrevételét, melyet a 84578471 számú azonosítón továbbítottunk műszaki munkatársainknak. A probléma kivizsgálásáig, illetve további visszajelzésünki
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére