Megoldott

Elhanyagolt trafók, villamosszekrények

FRISSÍTÉS 2019.10.10.:

A két legnagyobb szekrény a Budapest Közút tulajdona, ezek fóliázása a későbbiekben várható.
A másik két szekrényen a BDK és a Magyar Telekom osztozik.

---
FRISSÍTÉS 2019.09.12.:

Nem ELMŰ az illetékes.

---
Tisztelt címzett!

A Soroksári út-Kvassay Jenő út kereszteződésében (2-es villamos megállója -Soroksári út-Obi áruház által határolt területen) több villamosszekrény és ahhoz hasonlo műtárgy rendkívül elhanyagolt állapotban van, tele van graffitizve, a műanyag ablak hiányzik róla stb, így csúfítja a városképet.
Kérem szíves intézkedésüket a hiányzó elemek pótlása, graffitik eltávolítása, a szekrények helyrehozatala érdekében.

Munkájukat előre is köszönöm!

Üdvözlettel:
Megyeri Tamás

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Közvágóhíd H

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Az illetékes válasza alapján.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük bejelentésüket, tájékoztatom, hogy a jelzett a BDK kft által üzemeltetett kapcsolószekrény és környezetének karbantartása megtörtént.

    Engedje meg, hogy tájékoztassam, h...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kollégák tájékoztatása szerint nincs ezek között Magyar Telekom tulajdonú szekrény.
  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Megyeri Tamás hozzászólt a bejelentéshez.

    Így néz ki most
  • Megyeri Tamás visszajelzésére vár.

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Megyeri Tamás hozzászólt a bejelentéshez.

    Igy néz most ki.
  • Megyeri Tamás visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldott"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Van még egy pár szekrény, Budapest Közút, Telekom, szerintem egyelőre ne zárjuk le megoldottként.
  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Köszönjük bejelentésüket, tájékoztatom, hogy a jelzett címen a hiba kijavítása megtörtént. BDK kft. tulajdonában álló kapcsolószekrény ajtajának cseréje megtörtént , növényzet el lett t
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Szász László megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Szász László megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • Szász László megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt címzett! A Soroksári út-Kvassay Jenő út kereszteződésében (2-es villamos megállója -Soroksári út-Obi áruház által határolt területen) több villamosszekrény és ahhoz hasonlo műtárgy rendkívül elhanyagolt állapotban van, tele van graffitizve, a műanyag ablak hiányzik róla stb, így csúfítja a városk...

  • Megyeri Tamás hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönjük a választ!
    Kedves Adminisztrátorok!
    Meg tudnátok küldeni a BDK-nak és a Magyar Telekomnak is? :)
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0032179-001/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00051548

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban egyeztettünk a Budapest Közút Zrt.-vel. A társaság azt
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szalai Krisztina elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szalai Krisztina megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Jarokelo.hu     Budapest, 2019. 09. 12.Ügyiratszám: 6301700/DSOHCSOMU/303935/2019/HÜgyintézőnk: Lőri Sándorné Ügyfélkapcsolat száma: 100033616360    Tárgy: Tájékoztatás   Tisztelt Ügyfelünk!  Társaság...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Megyeri Tamás bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére