Bécsi úti kérdés
FRISSÍTÉS 2019.10.25.:
Bejelentő hozzászólása:
"Elnézést, de hosszas válaszának csupán utolsó 2 mondata vonatkozik a kérdésemre: "Emellett elmondható, hogy a Bécsi úton történő balra- és visszakanyarodásra igény van, mely biztosítására önálló sávot kellett kialakítani. Ehhez pedig a Viador utcai csomópontban volt lehetőség."
A választ továbbra is várom a feltett kérdésre. A Bécsi úton történő balra- és visszakanyarodásra eddig is volt mód, de ugyanabban a sávban egyenesen is lehetett haladni tovább. Ami a kérdés tehát: miért kellett ebben a belső sávban lezárni az egyenes továbbhajtást és csak kanyarodó sávot kialakítani, holott igen csekély a kanyarodó járművek száma, és a 2 sáv 1 sávra való leszűkítése, majd a jelzőlámpa előtt újra 2 sáv nyitása növeli a torlódást, teljesen ésszerűtlenül."
----
Forgalomtechnikailag érdekelne, mi okból csináltak lámpás balra kanyarodást, lezárva ezzel az egyenes továbbhaladás lehetőségét a III. ker. Bécsi úton a Viador utca magasságában, az Óbudai Egyetem után.
Az útfelújításig balra IS lehetett kanyarodni az amúgy egyenesen haladó úton.
Egy idő óta azonban megszüntették az egyenes haladást, a belső sáv egyszercsak megszűnik, onnan tovább csak és kizárólag balra lehet kanyarodni.
A lámpa után ismét 2 sávban halad tovább az út.
Nem látom benne a logikát, egy sávra szűkítik egy ponton az utat, ezzel megint csak dugót gerjesztve az amúgy is telített Bécsi úton.
Ha éppen nincsen kanyarodó, miért nem mehet a belső sáv is tovább egyenesen, miért kell lezárni?
Naponta bosszankodom ezen.
Hozzászólások
Hivatkozva az 51510-es számú bejelentésre, a következő választ adjuk:
Tisztelt Bejelentő!
Hivatkozva újabb bejelentésére a Viador utca kapcsán, a következő tájékoztatást ad...
Hivatkozva Társaságunk számára küldött, 51510 számú bejelentésre, a következő választ adjuk:
Tisztelt Bejelentő!
Bécsi út – Viador utca kereszteződés kapcsán írt megkeresés...