Megoldott

Nem működő kijelző

Tisztelt BKK!
Az MHU-711 rendszámú buszon nem működik az első kijelző. Nem egyszeri hibáról van szó, többször is láttam már. Kérem, minél elobb javítsák!
Munkájukat nagyon megköszönöm

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Árpád híd

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0031322-001/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00051464

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes VT-ARRIVA Kft.-nek. A...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • E. M. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Kifakult tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Sweidan Omar
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Göncz Árpád városközpont M (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    nem működő kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Hohl Teodor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Váci út (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére