Megoldatlan

Sérült fedlap a Nagy Jenő utca 2 előtt

Anonim Járókelő

A Nagy Jenő utca 2 előtt az egyik távközlési fedlap megrepedt, szélei lekoptak.
Kérjük cseréjét!

Probléma helyszíne
Budapest XII. kerület, Hegyvidék, Nagy Jenő u. 2

Hozzászólások

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "Egyéb szervezet"-ra.

  • Invitech ICT Services Kft.verified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Járókelő.hu!
    Köszönjük megkeresésüket. Kollégáink kivizsgálták a bejelentést, a jelzett nyomvonalon nincsen hálózatunk.
    Üdvözlettel,
    Invitech
  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés 2020.02.15.: DIGI válasza: nem a DIGI Kft.-hez tartozik. --- Frissítés 2020.01.15.: UPC válasza: a kérdéses alépítmény nem UPC. --- Frissítés 2020.01.10.: A fedlap változatlanul repedt. --- Frissítés 2019.11.12.: A fedlapot nem javították. Kérjük a UPC-t, hogy végezzék el a feladatot. A fed...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez a fedlap a Vodafone-hoz tartozik, küldjék el nekik!
  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem érkezett válasz.
  • Invitech nem válaszolt 40 napon belül.

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés 2020.02.15.: DIGI válasza: nem a DIGI Kft.-hez tartozik. Frissítés 2020.01.15.: UPC válasza: a kérdéses alépítmény nem UPC. Frissítés 2020.01.10.: A fedlap változatlanul repedt. --- Frissítés 2019.11.12.: A fedlapot nem javították. Kérjük a UPC-t, hogy végezzék el a feladatot. A fedlap szélét betonnal is...

  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés 2020.02.15.: DIGI válasza: nem a DIGI Kft.-hez tartozik. Frissítés 2020.01.10.: A fedlap változatlanul repedt. --- Frissítés 2019.11.12.: A fedlapot nem javították. Kérjük a UPC-t, hogy végezzék el a feladatot. A fedlap szélét betonnal is kitölthetik, (ha nem hoznak új fedlapot) de ne hagyják így. --- Frissí...

  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés 2020.01.10.: A fedlap változatlanul repedt. --- Frissítés 2019.11.12.: A fedlapot nem javították. Kérjük a UPC-t, hogy végezzék el a feladatot. A fedlap szélét betonnal is kitölthetik, (ha nem hoznak új fedlapot) de ne hagyják így. --- Frissítés 2019.11.12.: UPC válasza: "a fedlap javítása 2019.09.23-án meg...

  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés illetékesét "DIGI"-ról "Invitech"-ra.

  • DIGI válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Jarokelo.hu!

    Kollégáinkkal történt egyeztetést követően tájékoztatjuk, hogy a
    bejelentésben szereplő alépítmény nem a DIGI Kft.-hez tartozik.

    Köszönjük megkeresését.

    Tisztelettel:

    ------
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • DIGI válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Jarokelo.hu!

    Területileg illetékes kollégáink felé továbbításra került a bejelentés,
    visszajelzésükig vagy intézkedésükig szíves türelmüket kérjük.

    Köszönjük megkeresését.

    Tisztelettel:
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • DIGI nem válaszolt 40 napon belül.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Írják, hogy nem UPC. Küldjék el az Invitechnek és a DIGI-nek.
  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vodafone"-ról "DIGI"-ra.

  • Vodafone válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC-126246/2-2020
    Ügyfélszám: -
    Ügyintéző: Kristo Renata
    2020. 01. 15.

    Tisztelt illetékes!

    2020.01.13 -án érkezett megkeresése alapján tájékoztatjuk, hogy az írásos megkeresését, miszerin
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Válaszra vár"-ra.

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A bejelentést beküldtük a UPC hibabejelentő felületén keresztül.
  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés 2019.11.12.: A fedlapot nem javították. Kérjük a UPC-t, hogy végezzék el a feladatot. A fedlap szélét betonnal is kitölthetik, (ha nem hoznak új fedlapot) de ne hagyják így. --- Frissítés 2019.11.12.: UPC válasza: "a fedlap javítása 2019.09.23-án megtörtént." --- A Nagy Jenő utca 2 előtt az egyik távk...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A fedlap változatlanul repedt. Kérem küldjék be a UPC-nek javításra.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Szilágyi Dóra megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A fedlap nem lett javítva. Kérjük a fedlapcserét vagy helyszínre szállított betonnal pótolják a sérült fedlapsarkot.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC-18230877/2-2019
    Ügyfélszám: -5439196
    Ügyintéző: Fazakas Norbert
    2019. 11. 14.

    Tisztelt Járókelő Egyesület!

    A 2019.11.13-án érkezett írásos megkeresésével kapcsolatban az alábbiakról t
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A bejelentést beküldtük a UPC hibabejelentő felületén keresztül.
  • Szász László megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldásra vár"-ról "Válaszra vár"-ra.

  • Szász László megváltoztatta a bejelentés leírását "A Nagy Jenő utca 2 előtt az egyik távközlési fedlap megrepedt, szélei lekoptak. Kérjük cseréjét! @Telekom"-ról "Frissítés 2019.11.12.: A fedlapot nem javították. Kérjük a UPC-t, hogy végezzék el a feladatot. A fedlap szélét betonnal is kitölthetik, (ha nem hoznak új fedlapot) de ne hagyják így. --- Frissítés 2...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A fedlapot nem javították. Kérjük a UPC-t, hogy végezzék el a feladatot. A fedlap szélét betonnal is kitölthetik, (ha nem hoznak új fedlapot) de ne hagyják így.
    ->UPC hibafelület
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC-3240803/4-2019
    Ügyfélszám: -5484798

    Ügyintéző: Szantner-Bártfai Adrienn
    2019. 11. 12.

    Tisztelt Járókelő Egyesület!

    2019.09.18-án érkezett írásos megkeresése alapján az alábbiakról tá
    ...
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Bejelentőnk!
    Belsős szabályzatunk értelmében az illetékesnek a válaszadástól számítva 3 hónap áll rendelkezésére, hogy megoldja az ügyet. Ha 3 hónap elteltével sem oldódik meg, a bejelentést új...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Azóta sem cserélte a UPC a fedlapot.
    Kérem küldjék be a UPC hibafelületén a bejelentést ismét.
    Kérjük a UPC-t, hogy cserélje a repedt és oszlásnak indult fedlapot.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC-3240803/2-2019
    Ügyintéző: Szantner-Bártfai Adrienn
    2019. 09. 20.

    Tisztelt Járókelő Egyesület!

    2019.09.18-án érkezett írásos megkeresése alapján az alábbiakról tájékoztatjuk.

    A tárgyb
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A bejelentést beküldtük a UPC hibabejelentő felületén keresztül.
  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "XII. kerület Hegyvidék Önkormányzata"-ról "Vodafone"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönettel vettük megkeresését, mely a Magyar Telekom Nyrt. hatáskörébe tartozik, így javasoljuk őket megkeresni.

    üdvözlettel:
    Molnár Viktória

    From: Járókelő.hu [mailto:budapes
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Ezt inkább a UPC-nek kell elküldeni (A hibabejelentő felületen), mert az utca másik részén is van fedlapjuk.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: XII. kerület Hegyvidék Önkormányzata

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "XII. kerület Hegyvidék Önkormányzata"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom fedlap.
  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Magyar Telekom válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    TISZTELT Le Marietta!
    Köszönjük észrevételét, melyet a 83930104 számú azonosítón továbbítottunk műszaki munkatársainknak. A probléma kivizsgálásáig, illetve további visszajelzésünkig türelmét kérjük.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Sértődésről szó sincs, de nem értek egyet. Minden bejelentés azért születik, mert valamit jobbá lehet vagy kell tenni. Ami balesetveszélyes, azt javítani kell. Itt tény, hogy a földágynál van a hiba,...
  • J P hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem akarok veled vitatkozni, de amire te utalsz az nem a járda részénél van, hanem a földágynál. Vannak olyan bejelentések, amiktől az ember haja égnek áll, amikor emberek szépérzékét rontja valami és...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    @J P : Sajnos a környéken több rossz fedlap van, ez sem maradhatott akkor már ki. Egyébként a széléből kikopott az aszfalt, ha nem most de 2 hónap múlva így is csereérett lesz.
  • J P hozzászólt a bejelentéshez.

    Ennek a fedlapnak semmi baja nincs ránézésre. Ennél komolyabb problémákra kellene az erőforrásokat összpontosítani.
  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére