Megoldatlan

Tisztításra szorul

FRISSÍTÉS: 2020.07.03. BKK tájékoztatása szerint a tisztításra szoruló tájékoztató nem az ő kompetenciája, ezért BK-nak továbbítjuk.

FRISSÍTÉS: 2019.10.14. Bejelentő kiegészítése:
"... A logó alatt a BKK jegyautomatái vannak, amiknek a széle a kép jobb alsó sarkában is látszik. "
----
Tisztelt Illetékes!

A Déli pályaudvaron, a metró bejárata mellett tisztításra szorul a jegyautomatákat jelző világító logó.
Kérem, végezzék el a takarítást!

Tisztelettel,
Szász László

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Déli pályaudvar

Hozzászólások

  • Szász László lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Szász László megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan a BKK neve alatt.
  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. Szakterületünk továbbította azt a jegy- és bérletkiadó automatákat üzemeltető partnerének, kérve tőlük a világító logó takarítását.

    Köszönjük a bejelentés...
  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2019.10.14. Bejelentő kiegészítése: "... A logó alatt a BKK jegyautomatái vannak, amiknek a széle a kép jobb alsó sarkában is látszik. " ---- Tisztelt Illetékes! A Déli pályaudvaron, a metró bejárata mellett tisztításra szorul a jegyautomatákat jelző világító logó. Kérem, végezzék el a takarítást! ...

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám:
    0038/0040789-004/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00050420

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKK szakterülete azt válaszolta, hogy a jegy- és bér
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Koszos.
  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Megnézem a következő hetekben.
  • Szász László visszajelzésére vár.

  • Szász László megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldott"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Öööö izé... én nem látok változást, de nem akarok semmi rosszat Andrásnak.
  • Bertalan Balázs lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Karikás András hozzászólt a bejelentéshez.

    Vessetek a mokusok ele, de tegnap nekem ugy tunt, hogy tiszta a logo.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0040789-001/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00050420

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. Szakterületünk továbbította azt a jegy- és bérletkiadó automatákat üzemelt...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Rendkívül sok vizsgálnivaló van ebben az ügyben :)
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0028582/2019

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00050420

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését! Tájékoztatjuk, hogy a bejelentéssel kapcsolatos vizsgálat a különböző társas...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérem, hogy küldjétek újra!
  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Szerintem fussunk még egy kört a BKK-val.
  • Karikás András hozzászólt a bejelentéshez.

    T. H. Annamária! A BKK-nál már járt. Azt írták, MÁV az illetékes. Egy próbát megérne, nem?
  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! A Déli pályaudvaron, a metró bejárata mellett tisztításra szorul a jegyautomatákat jelző világító logó. Kérem, végezzék el a takarítást! Tisztelettel, Szász László"-ról "FRISSÍTÉS: 2019.10.14. Bejelentő kiegészítése: "... A logó alatt a BKK jegyautomatái vannak, amiknek a széle a kép jobb...

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Gratulálok, hogy 2 hónap alatt ezt a választ sikerült kiszenvedni. A logó alatt a BKK jegyautomatái vannak, amiknek a széle a kép jobb alsó sarkában is látszik.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0028582-005/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00050420

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre szakterületünk azt válaszolta, hogy a logó nem a BKK jegykiadó autom
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem érkezett válasz.
  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szász László bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    H5-ös HÉV tisztasági problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Batthyány tér M+H (I. kerület, Várkerület)
  Vissza az oldal tetejére