Megoldott

Sérült fedlap a Karolina út / Villányi út sarkához közel

Anonim Járókelő

A Karolina út / Villányi út sarkán az egyik aszfalttal borított fedlap sarkai kikoptak.
Kérjük gondoskodjanak cseréjéről.
Ide akár jöhet egy használt, de még jó állapotú fedlap máshonnan, mert nincs mellette közvetlen másik.

@Telekom

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Alsóhegy utca

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Fedlapot cserélték. Köszönjük!
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Emellett a DIGI-nek is el lehetne küldeni.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A fedlap jelenlegi állapota ott tart, hogy 3 hónap alatt dirib-darabra tört az aszfalt. Kérem küldjék el az Invitechnek el, és kérjük nyilatkozzanak, hogy hozzájuk tartozik-e vagy sem.
  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Jelzését illetékes kollégáink felé továbbítottuk!

    Üdvözlettel:

    Elekes Csaba
    IT Helpdesk

    Invitech ICT Services Kft.
    +36 80 88 00 88
    help@invitech.hu
    www.invitech.hu
    [cid:image00
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Ok. (Egyébként az Invitech-et nem láttam még bármihez hozzászólni egyáltalán. Olvassák/megkapják az üzeneteket?)
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Bejelentő,
    Mivel az illetékesnek a 30 napos válaszadási határideje van és a bejelentés kevesebb, mint 30 napja lett beküldve, jelenleg nem áll módunkban az ügyet újra megküldeni. Amint az illet...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Fedlap állapota nem változott. Kérem küldjék el a DIGI Kft-nek. Hátha ök az Illetékesek.
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vodafone"-ról "Invitech"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC-3317402/2-2019

    Ügyintéző: Bancsi Jennifer
    2019. 09. 30.

    Tisztelt Járókelő.hu!

    2019.09.27-én érkezett írásos megkeresésével kapcsolatban az alábbiakban tájékoztatjuk.

    A http://www.ja
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "Vodafone"-ra.

  • Járókelő Adminverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A bejelentést beküldtük a UPC hibabejelentő felületén keresztül.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérem a UPC-nek küldjék be, mert több fedlapjuk van a Karolina úton, és hozzájuk tartozik.
  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Invitech"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A fedlapot nem cserélték, kérem küldjék be a UPC hibafelületen.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Sérült keret

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: Invitech
    Szent Gellért tér (XI. kerület, Újbuda)
  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Megsüllyedt Novotron

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Invitech
    Beregszász út (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére