Megerősítésre vár

Közterületfenttartó Zrt. villamosmegálló

Állandó probléma az összehányt, tele szemetelt villamosmegálló, néha gyógyszermaradványok, italos üvegek miatt nem lehet megpihenni a megállóban. Jelenleg egy dinnye van szétloccsanva az ülés alatt.

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Közterületfenntartó Zrt.

Hozzászólások

  • Fülöp Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük megkeresését!

    Tájékoztatjuk, hogy a villamosmegállók takarítása nem tartozik
    Társaságunk illetékességébe, az BKV Zrt. feladata.

    Tisztelettel:

    FKF Nonprofit Zrt.

    http...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Papp Krisztina hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves András! Tudom, hogy nem tiszta, ott várakozom minden nap. Bejelentésem óta semmi nem történt. A villamosmegállót és a Fővárost működtető szerveknek pedig jóindulat nélkül is kötelességük lenne...
  • Karikás András hozzászólt a bejelentéshez.

    @ Papp Krisztina! 1. Ha az utca egyik felén süt a nap, a másik árnyékban van, ez törvényszerű. 2. annyi jóindulat lehetne benned, hogy nem feltételezed, hogy olyat fényképeznek, ami nem tiszta. Árnyé...
  • Papp Krisztina hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm szépen járókelő.hu, hogy továbbra is segítenek megoldani a problémát! ♥️
  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: FKF Fővárosi Közterület-Fenntartó Zrt.

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Ügyfélszolgálat"-ról "FKF Fővárosi Közterület-Fenntartó Zrt."-ra.

  • Papp Krisztina hozzászólt a bejelentéshez.

    Az alább mellékelt 08.12-ei fotón pedig nagyon ügyesen árnyékban van az összeszemetelt, lehányt rész. Így úgy tűnik, hogy nem is koszos. Fotózásból jeles!
  • Papp Krisztina hozzászólt a bejelentéshez.

    ??????? A hányásban tocsogó megálló nem problémás? Amellett, hogy undorító még közegészségügyi és járványügyi szempontból is nagyon aggasztó!
    Most már a padlóra száradt, de ettől még nem lesz kevésbé...
  • BKK Ügyfélszolgálat válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0026250-001/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00049648

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A tár
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Papp Krisztina hozzászólt a bejelentéshez.

    Nagyon köszönöm a Járókelő.hu- nak a gyors, szakszerű, önzetlen segítséget! Sajnálatos módon a BKK a közel 10e forintos bérlet megvásárlása ellenére sem képes cselekedni. Még mindig ez a látvány fogad...
  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, Epreserdő u. 24, 1098 Magyarország (47.46376920, 19.11069330, 16)"-ról "Budapest, Közterületfenntartó Zrt., 1098 Magyarország (47.4678847, 19.10774737, 16)"-ra.

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Ügyfélszolgálat

  • Papp Krisztina bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére