Megoldatlan

Lekopott padlómatricák

Tisztelt Illetékes!

Kérem, hogy pótolják a lekopott padlómatricákat (M3 pótlás) a Corvin-negyed aluljáróban!

Tisztelettel,
Szász László

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Corvin-negyed

Hozzászólások

  • Szalai Krisztina lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett elég információ a bejelentőtől.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan.
  • Szász László visszajelzésére vár.

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0024882-004/2019/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00049020

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. Szakterületünk azt válaszolta, hogy munkatársaik már pótolták a hiány
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Egy hete jártam arra, ugyanúgy nézett ki.
  • Szász László visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm hogy megnézted!
  • Varga Dóra hozzászólt a bejelentéshez.

    A matricákat nem pótolták. A fénykép november 29-én készült.
  • Szász László visszajelzésére vár.

  • Szász László megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás.
  • Szász László visszajelzésére vár.

  • Szalai Krisztina megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Ahhoz képest hogy sürgősséggel javítják, erre a bejelentésemre 5 hónap alatt sem sikerült válaszolni: https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/42865/lekopott-padlomatrica
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0024882-001/2019/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00049020

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy aluljárókban
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Németh István hozzászólt a bejelentéshez.

    A jegyautomatákat eltömítők kapargatják fel. Megkezdik a szélét, aztán onnantól vége... 1-2 hét alatt felkopik. A héten is rájártak, illetve minden más tájékoztatóra.
  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szász László bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére