Megoldatlan

Vállalhatatlan állapotú buszmegálló

FRISSÍTÉS 2019.10.16.:

Tisztelt Főváros!

Sajnálattal olvasom, hogy a felvetésemre nem kaptam választ, miszerint a bejelentésemben jelölt terület és a város gyakorlatilag bármelyik más, a Főváros és cégei által kezelt területe így néz ki. Az egy kézben lévő cégeknek nem egymásra kellene mutogatniuk a megoldás helyett, ami végső soron a Főváros feladata lenne, hanem megoldaniuk, hogy pl. egy buszmegálló ne ilyen szégyenteljesen nézzen ki. Ez alatt nem csak azt értem, hogy nonstop tele van szeméttel, hanem azt is, hogy felveri a gaz, hiányos a burkolat és a többi.
Ezen rendszerszintű problémák orvoslása nem történhet az állampolgári bejelentések és észrevételek valamely fővárosi cég irányába történő továbbításával és érdemi válasz nélkül hagyásával, mert láthatjuk, minden egyes cég csak azt keresi, hogy hogyan bújhat ki a megoldás alól.

Válaszukat várva.

-----

Tisztelt Fővárosi Önkormányzat!

Kérem, engedjék meg, hogy a fővárosi cégek egymásra mutogatása helyett közvetlenül Önöknek küldjek meg egy olyan problémát, ami tökéletesen rávilágít a jelenlegi városüzemeltetési modell hibáira és hiányosságaira.

Hiszem, hogy ideális esetben ennek az utasvárónak az Árpád híd M megállónál nem így kellene kinéznie. Csikkhalom a zöldterületen, szeméttenger az utasváróban és az építmény mögött egyaránt, hiányzó burkolat, csak hogy a legszembetűnőbbeket említsem.
A Járókelőt 6 éve használva jól látom, hogy ilyen esetekben nem segít, ha a problémát a köztisztasággal, a közösségi közlekedéssel vagy esetlegesen a kertészeti munkákkal megbízott cégnek küldöm el, ugyanis itt rendszerszemléletre és felső döntésre van szükség, ami a fent említett cégek esetében nem valósul meg.

Kérem, hogy az érintett cégek bevonásával koordinálják le, hogy ez és a hozzá hasonló sok száz budapesti utasváró ne így nézzen ki, valamilyen területhatárra vagy felelősségi területre hivatkozván.

Ha megengedik ezt a hasonlatot, sokszor azt érzem, hogy a Főváros, mint kéz nem tudja az ujjaival úgy elvégeztetni a feladatait, hogy azokban ne lennének folyamatosan felelősségi "lyukak" és egymásra mutogatások. Mint amikor letenyerel és az ujjak által nem takart résszel nem foglalkozik. Végső soron a kéznek kellene ezen feladatokat elvégezni és nem azt nézni, hogy az irányítása alá tartozó ujjak _miért nem akarják_ elvégezni az elvárható munkát.

Köszönöm segítségüket.

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Árpád híd M

Hozzászólások

  • H. Annamária lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan.
  • Lukács Máté visszajelzésére vár.

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Inkább nem kommentálnám a Főváros hozzáállását.
  • Szalai Krisztina megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Üdvözlettel:

    Budapest Közút Zrt.
    Útüzemeltetési osztály

    From: helpdesk@budapestkozut.hu [mailto:helpdesk@budapestkozut.hu]
    Sent: Thursday, November 7, 2019 5:00 PM
    To: Budapest Közút Útüzemeltetés...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt www.jarokelo.hu Csapata!

    Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy levelüket érkeztettük az FPH_KOZP-127882/2019-es érkeztetőszámon és továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városigazgatóság Főosztá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Főváros Önkormányzata

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Fővárosi Önkormányzat! Kérem, engedjék meg, hogy a fővárosi cégek egymásra mutogatása helyett közvetlenül Önöknek küldjek meg egy olyan problémát, ami tökéletesen rávilágít a jelenlegi városüzemeltetési modell hibáira és hiányosságaira. Hiszem, hogy ideális esetben ennek az utasvárónak az Árpád ...

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Főváros!

    Sajnálattal olvasom, hogy a felvetésemre nem kaptam választ, miszerint a bejelentésemben jelölt terület és a város gyakorlatilag bármelyik más, a Főváros és cégei által kezelt terül
    ...
  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0025381-001/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00047884

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A tár...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt www.jarokelo.hu Csapata!

    Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy levelüket érkeztettük az FPH_KOZP-80160/2019-es érkeztetőszámon és továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városigazgatóság Főosztál
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Főváros Önkormányzata

  • Lukács Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    3
    Válaszra vár
    3

    Piszkos aluljáró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Budapest Főváros Önkormányzata
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    szeméthalom

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Marinov Péter
    Illetékes: XIII. kerület Önkormányzata
    Radnóti Miklós utca (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére