Megoldatlan

Elhízott jegy

Tisztelet Címzett!
Érdeklődöm afelől, hogy mi a helyes magatartás, mit kell szabálytisztelő, tisztességes utasként tennem abban az esetben, ha a BKK automatánál megvásárolt 25 Ft-os kiegészítő HÉV jegyem nem fér bele az érvényesítő készülékbe.
Köteles vagyok-e ollót, kést, bicskát magammal hordani minden utazásom alkalmával, hogy méretre tudjam vágni a 25 Ft-os jegyemet? Vagy szét kell feszítenem az érvényesítő készüléket? Vagy erőszakoljam be a jegyet eredeti méretében az érvényesítéshez? Vagy esetleg utazzak jogtalanul, "bliccelve", és fizessem ki a pótdíj irreálisan magas összegét, ami a jegy értékének pontosan a 720-szorosa?
Megtisztelő válaszukat előre is köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest Cinkota alsó

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Most meg túl keskeny.
    A hibásan nyomtatott jeggyel való utazás során rádásul meg is büntetik az utast, remek.
    Javaslom a státusz módosítását megoldatlanra.
  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Az illetékes válasza alapján.
  • Sz. András visszajelzésére vár.

  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy ezt a jegytípust érvényesíteni kell: https://bkk.hu/hev-menetjegy-90-os-kedvezmennyel-10-15-20-25-30-km/
    Itt azért le szokták írni, ha érvényesíteni kellene, i...
  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm a részletes választ!
    Remélem valóban megszűnik majd ez a hiba.
    A fejlesztések megtörténésig pedig kérem, hogy módosítsák a pótdíjfizetési feltételeket, mert a BKK berendezéseinek hibájából er...
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0019674/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00047492

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre szakterületünk azt válaszolta, hogy a nyomtatási hiba előre nem látható
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    András, csak remélni tudom, hogy nem igaz, amit írtál. Elég szomorú lenne...
    Várom a BKK válaszát.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Szerintem ez a nyomtatás minőségére vonatkozik. A papír méretet meg nekik kellene rendesen beállítani.
  • Járókelő András hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem én akarok újat vetetni, de ez a BKK álláspontja.

    A rosszul kinyomtatott jeggyel mihamarabb be kell fáradni a BKK pótdíjazással is foglalkozó ügyfélközpontjába (12-ből 7 foglalkozik ezzel; httpss:
    ...
  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Ja és elnézést kérek a bejelentés pocsék stílusa miatt. Fáradt voltam már este, és hajlamos vagyok ilyen dolgokon felhúzni magam :|
  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Új jegyet nem lehet venni, mert az hogy nem fér be már csak a vonaton derül ki.
    (Szerintem vagyok köteles előre tudni, hogy bele fog-e férni)
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Hm, miért is kellene újat venni, amikor ők adtak rossz formátumút?? :D Ne vicceljünk már.
  • Járókelő András hozzászólt a bejelentéshez.

    Korábbi hasonló esetekben a BKK álláspontja az volt, hogy új jegyet kell vásárloni.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Jaj így már én is jártam sima vonaljeggyel. Kb. végig értem a busszal, mire sikerült a jegyet betuszkolni a lyukasztóba.
  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Vagy ezeket nem kell érvényesíteni?
    Mert az automata azt írja ki (pontosabban egy hónapja ezt írta ki, ma nem figyeltem sajnos), hogy: "Kérjük érvényesítse jegyét!"
  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Sz. András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére