Békásmegyer, Csillaghegy hévátkelő
Tisztelt Járókelő.hu!
A levelemhez mellékelt térképen bejelöltem azokat a hév átkelőket (Csillaghegy és Békásmegyer), amelyek nap mint nap reggelente munkába menet és majd délután hazafelé megbénítja az autós forgalmat. Sokszor a megjelölt útszakaszon 3-4 hévet is meg kell várni, míg elhalad, mert ha már beérkezik a megállóba lemegy a sorompó. Kb. 500-500 méterre van a csillaghegyi és a békásmegyeri hévmegálló a problémás vasúti átkelőktől. Miért kell leengedni a sorompókat már akkor, amikor a hév a megállóba érkezik? Vagy ha le kell engedni a sorompókat, akkor miért nem tudnak többel áthaladni a kereszteződésben a hévek, mint 10km/h? Minden hétköznap reggel és délután hosszú kocsi sorok állnak ezeknél a kereszteződéseknél. A másik probléma még az, hogy Csillaghegy és Békásmegyer között haladva a Vasút soron záróvonal van felfestve, ami megint csak megbénítja az autós forgalmat, hiszen aki le akar fordulni a Batthyány, vagy a Pünkösdfürdő utcára azok a hévforgalom miatt sorban állnak, így ezért aki egyenesen tovább akar menni az Ország úton azok is a dugóban ülnek a záróvonal miatt. Minden évben nő az autós forgalom, az utak minőségét már meg sem említem, hogy milyenek,így a probléma csak egyre nő. Mielőbbi megoldást kéne találni erre a szakaszra, mert az nem állapot 2015- ben, hogy sokszor 1 km megtétele fél órába kerüljön az autósoknak.
Hozzászólások
A BKK szerint a Csillaghegyi HÉV-átjáró, az Ürömi út–Szentendrei út csomópontja valóban a III. kerület egyik neuralgikus helyszíne: közúti-vasúti jelzőlámpával ellátott csomópont,...
Az útsorompók lezárásának idejét jogszabály alapján kell kiszámítani, amelytől a BKV Zrt. nem térhet el még akkor sem, ha ez a közúti járműből szemlélve túlságosan soknak tűnik...
Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Társaságunkhoz 2015. március 4-én érkezett elektronikus levelüket nyilvántartásunkban rögzítettük. Az üggyel kapcsolatos vizsgálat az illetékes szakterülete...
A probléma forrása az, hogy a HÉV vasútüzemben üzemel, a b...