Megoldatlan

Matricák a buszon

Tisztelt BKK!
A NCZ-564 rendszámú buszon a tájékoztató elemekkel több baj is van:

- a sofőrfülke hátulján lévő “tilos a vezetőt menet közben zavarni” matricát rettentően igénytelenül cellux-szal rögzítették. Kérem, hogy ezt kaparják le és helyezzenek ki egyet az előírásoknak megfelelően!

- a sofőr mögötti ülésnél lévő leszállásjelzőre filctollal van ráírva hogy “II. ajtó”. Kérem hogy ezt mossák le és találjanak valami elegánsabb megoldást! Vagy akár kössék át az első ajtóhoz. (Ahogy minden más buszon van)

- az utazási feltételes papír el van ázva és el van csúszva. Kérem, hogy a lapot cseréljék!

-az I. és a II. ajtó közötti leszállásjelző mellől hiányzik a tájékoztató matrica. Kérem, hogy ezt is pótolják!

Munkájukat nagyon megköszönöm

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Kerepesi út 33

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • E. M. visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0013705/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00045398

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • E. M. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére