Megoldott

Csikkek a buszmegállóban

Frissítés - 2019.07.11.

Nincs változás. Talán valamennyivel kevesebb a csikk, de akkor lehet hogy a takarítás óta termelődött újra.
-----------------------------

Tele van cigicsikkekkel a lefelé menő 11-es busz megállója.

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Törökvész út 2

Hozzászólások

  • Pál András lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0016453/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00044502

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társasá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Karikás András hozzászólt a bejelentéshez.

    Igen, valószínűleg max. csak akkor csikkmentes, amikor kitakarítják. Sajnos újratermelődik akár 1 órán belül. :( :(
  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés leírását "Tele van cigicsikkekkel a lefelé menő 11-es busz megállója."-ról "Frissítés - 2019.07.11. Nincs változás. Talán valamennyivel kevesebb a csikk, de akkor lehet hogy a takarítás óta termelődött újra. ----------------------------- Tele van cigicsikkekkel a lefelé menő 11-es busz megállója."-ra.

  • Gárdonyi Ágnes hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás. Talán valamennyivel kevesebb a csikk, de akkor lehet hogy a takarítás óta termelődött újra.
  • Gárdonyi Ágnes visszajelzésére vár.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0016453/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00044502

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társasá...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKM Budapesti Közművek FKF"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelenő!

    Köszönjük megkeresését!

    Tájékoztatjuk, hogy a buszmegálló tisztán tartása nem Társaságunk,
    hanem a BKV Zrt. illetékessége.

    Tisztelettel:

    FKF Nonprofit Zrt.
    JAROKELO-BUDAPEST-
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • BKM Budapesti Közművek FKF nem válaszolt 40 napon belül.

  • Haris Gergely elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek FKF

  • Gárdonyi Ágnes hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem töltötte fel a képeket a poszthoz, de ide csatoltam.
  • Gárdonyi Ágnes bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Hányás a megállóban

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Margit híd, budai hídfő H (II. kerület)
  • Megoldatlan
    1
    Megoldatlan
    1

    Alapvető higiéniai problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Takarítás hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Lukács Máté
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére