Megoldott

Megrongált BKK automaták

Tisztelt BKK!

Sajnos egyre többször hallom, hogy valamelyik szomorú életű betörte egy új automata képernyőjét (tipikusan magyar virtus, hogyha már van és jó is, legalább tegyük tönkre).

Egyik kérdésem az lenne, hogy erre az esetre a BKK-nak mi a haditerve? Ahogy látom, csak a külső, nagy vastag plexi-üveg reped ilyenkor meg, az alatta lévő érintő és képernyő nem.
- Ezt ilyenkor külön cserélik?
- Mennyibe kerül egy ilyen betört előlap cseréje?

A másik kérdésem ezzel kapcsolatban ebből a cikkből kiindulva lenne:
http://rakosmente.hirfutar.eu/20141007/megrongaltak-egy-rakosmenti-jegyautomatat/

Itt ugye pont a bejelentés tárgyát képező Csaba Vezér téri automatáról írnak, hogy igen, sikerült megrongálni, viszont a cikk azt írja, hogy a kamerát MÉG nem helyezték el benne, mert az engedély köteles és az nincsen még meg.
- Azóta megkapta a BKK az engedélyt rá (ugye?) ?
- Van arra reális esély (ha a kamera dolog is működik már), hogy egy-egy ilyen barbár rongálás után az elkövetőt sikeresen elkapják?
- Megrongált géppel kapcsolatban hol és milyen formában a legcélszerűbb bejelentést tenni?

Kérem, válaszukban lehetőség szerint minden alpontra térjenek ki.

Köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest XVII. kerület, Rákosmente, XVII. kerület

Hozzászólások

  • Le Marietta hozzászólt a bejelentéshez.

    ki az üzemeltető cég?
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (4120)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Észrevételüket köszönjük. A rongálás
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Nagy Bálint hozzászólt a bejelentéshez.

    A BKK közben javította az érintett kijelzőt. :)

    Attól függetlenül kívácsi vagyok a többi dologra.
  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Én pedig azt nem értem, hogy egy ilyen véleménnyel rendelkező 'hozzászóló' mit keres a köztudomásúlag nem szeretett jarokelo.hu oldalán?
    Továbbá azt sem értem, hogy miért is lassulna le a válaszadás f
    ...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Azt nem értem, hogy ez a levél miért nem közvetlenül a bkk@bkk.hu emailcímre lett elküldve? Lassul a válaszadási folyamat, ha jarokelo.hu oldalon keresztül jut el hozzájuk. Köztudott, hogy a hivatalok...
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Nagy Bálint bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldatlan
    4
    Megoldatlan
    4

    Matricás tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Budapest Közút
    Keleti pályaudvar (VIII. kerület, Józsefváros)
  • Megoldott
    3
    Megoldott
    3

    Busz

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Pesti út (XVII. kerület, Rákosmente)
  Vissza az oldal tetejére