Megoldott

Alsó Zöldmáli út

A 29-es és 111-es busz Hűvösvölgy ill. Batthyány tér irányú Alsó Zöldmáli út megállójába az autóbuszok nem tudnak megfelelően beállni, általában a második ajtó kerül a megállótábla vonalába. A 29-esen (mivel elsőajtós) ez azt jelenti, hogy csak a sárból lehet felszállni.
A probléma egyik forrása a megállóban található rácsos villanyoszlop, ami miatt a busz csak kisebb íven tud a megállóba beállni. A másik ok, hogy a megálló előtt a parkolás határa nincs kijelölve. Ezt felfestéssel egyértelműsíteni kellene, és úgy kellene meghatározni, hogy a parkoló autók ne gátolják a buszt a megállóba történő szabályos beállásban.
Kérem, hogy vizsgálják meg, hogyan tehetnék teljeskörűen használhatóvá a megállót! Köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Pusztaszeri út 27c

Hozzászólások

  • Fónai Kende lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük a visszajelzést!
  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Újrafestették, meghosszabbították a burkolati jelet kb. egy autónyival. Köszönöm!
  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Négy problémás megálló van ezen a szakaszon, hónapokig csak bosszankodtam rajta, aztán egyszerre bejelentettem őket. Ebből a két legrosszabbra ígértek megoldást, a másik kettővel még futok egy kört.
  • Fülöp Balázs hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez jó bejelentsés, köszi, hogy bejelentetted. Tényleg mindig problémát okoz.
  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Előre is köszönöm!
  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0040811/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00039205

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük bejelentését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes Budapest Közút Zrt.-nek.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

Hasonló bejelentések

  • Megoldatlan
    4
    Megoldatlan
    4

    Matricás tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Budapest Közút
    Keleti pályaudvar (VIII. kerület, Józsefváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Koszos menetrend

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szilágyi Erzsébet fasor (II. kerület)
  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Hibás jegyautomaták

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kelemen László utca (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére