Megoldott

Rossz burkolatú csatornafedő a kerékpárúton

FRISSÍTÉS 2019.05.13.:
"Tisztelt Bejelentő!

A V. kerület, Bajcsy-Zsilinszky út 60. előtt a sérült, kátyús nagyméretű fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti.

A helyszínen ellenőrzést tartottunk és megállapítottuk, hogy a "forgalomtechnikai feliratos" fedlap alatt a Telekom alépítménye található, ezért a fedlap cseréje hozzájuk tartozik./mellékelve a fotók/

Üdvözlettel:

BUDAPEST KÖZÚT Zrt."

-----------------------------------------------

A Bajcsy-Zsilinszky út 60 előtt rossz ("kátyús") a csatornafedő burkolata, a kiálló fémek defektet okozhatnak.

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Bajcsy-Zsilinszky út 60

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Halász Áron hozzászólt a bejelentéshez.

    megoldva, köszönjük
  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Halász Áron hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs megoldva
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Halász Áron hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs megoldva
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "A Bajcsy-Zsilinszky út 60 előtt rossz ("kátyús") a csatornafedő burkolata, a kiálló fémek defektet okozhatnak."-ról "FRISSÍTÉS 2019.05.13.: "Tisztelt Bejelentő! A V. kerület, Bajcsy-Zsilinszky út 60. előtt a sérült, kátyús nagyméretű fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti. A helyszínen ellenőrzést ta...

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A V. kerület, Bajcsy-Zsilinszky út 60. előtt a sérült, kátyús nagyméretű fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti.

    A helyszínen ellenőrzést tartottunk és megállapítottuk, hogy a "
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bardócz Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    Áron, esetleg az akna közepén lévő feliratról tudnál egy közelebbi fotót csinálni? Valószínüleg azon rajta van, hogy ki az illetékes. Köszi!
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Jarokelo.hu     Budapest, 2019. 04. 23.Ügyiratszám: 6301700/DSOHCSOMU/132339/2019/HÜgyintézőnk: Andrasek GáborÜgyiratszámuk: JAROKELO-BUDAPEST-00039130Ügyfélkapcsolat: 100031255341    Tárgy: Tájékozta...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "TraffiCOM"-ról "E.ON"-ra.

  • TraffiCOM válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Tájékoztatjuk arról, hogy az Ön által bejelentett szolgáltatást megvizsgáltuk és a TraffiCOM Kft. illetékességi körébe tartozó hibát azon nem találtunk.

    TraffiCOM hibajegy szám:
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: TraffiCOM

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "TraffiCOM"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Nem a mi hálózatunk.

    [cid:image001.jpg@01D4F432.192E8BD0]

    Üdvözlettel:

    Bajmóczy Géza
    Hálózat üzemeltetési csoportvezető

    Invitech ICT Services Kft.
    2040 Budaörs, Edison utca 4.
    +36 30 865 7261
    www....
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Invitel (Szeged) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönettel vettük az Invitel Zrt. Lakossági és Kisüzleti Ügyfélszolgálatához intézett megkeresését.

    Az Ön megkeresésének azonosító kódja: "3702897"

    Kérjük, hogy a fenti azonosí
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Szilágyi Dóra elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Halász Áron hozzászólt a bejelentéshez.

    Még mindig ilyen
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Invitech"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 9, 1065 (47.49906580, 19.05513950, 16)"-ról "Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 60, 1054 Hungary (47.5061139, 19.054687, 16)"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Telekom tulajdonú fedlap.
  • Szalai Krisztina megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    TISZTELT járókelő.hu!
    JAROKELO-BUDAPEST-00039130 azonosítójú bejelentésüket a Telekom panaszbejelentési rendszerébe rögzítettem, 78221881 azonosítójú munkalapon történik az ügy rendezése. Javításig
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Halász Áron bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére