Megoldott

Kidőlt elektromos szekrény

Kidőlt elektromos szekrény

Probléma helyszíne
Budapest XVI. kerület, Ottó u. 1

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük a visszajelzést!
  • Schnitzler Zoltán hozzászólt a bejelentéshez.

    Igen, megoldódott
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia!
    Érdeklődünk, hogy a bejelentésed és/vagy az illetékes válasza óta eltelt időben megoldódott-e a jelzett probléma?
    Köszönjük segítséged és visszajelzésed!
  • Schnitzler Zoltán visszajelzésére vár.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • HWR Telecom Kft hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönjük a jelzést, munkatársaink a lehető leghamarabb ki fogják
    javítani a hibát. A bejelentést a HWR/175398 munkalapon rögzítettük.
    Az eredményről értesíteni fogjuk a jarokelo.hu -t.
    Üdvözlettel:...
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Elküldve a HWR Telekomnak a budapest@hwr.hu e-mail-címre.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Egyéb szervezet

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Egyéb szervezet"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Telekom illetékességébe tartozik. Valószínűleg HVR Telekom tulajdonú szekrény.
  • Schnitzler Zoltán visszajelzésére vár.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "DIGI"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Szerelő kollégáink felmérése alapján a szekrény nem a cégünk tulajdona.

    Tisztelettel:

    ---------------------------
    */Pazsiczky Balázs/*
    Ügyfélkapcsolati ügyintéző
    Customer Servic
    ...
  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • DIGI válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Bejelentését rögzítettük, munkatársaink a lehető leghamarabb ki fogják
    javítani a hibát. Amennyiben szerelőinknek szükséges a probléma
    elhárításához bemenni az Ön otthonába, idő
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "DIGI"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Jarokelo.hu     Budapest, 2018. 11. 27.Ügyiratszám: 6301700/DSOHCSOMU/352250/2018/HÜgyintézőnk: Kis Erika     Tárgy: Tájékoztatás   Tisztelt Ügyfelünk!   Társaságunkhoz 2018.11.18-án érkezett, „JAROKE...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Schnitzler Zoltán bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére