Megoldatlan

Hiányzó kuka

Kérem, hogy a Kaszásdűlő nevű hévállomás Batthyány tér irányú peronján található hiányzó kukát pótolják!

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Kaszásdűlő

Hozzászólások

  • Lukács Máté lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentéstől számított 1 év alatt nem oldódott meg a probléma.
  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés leírását "Ismételt kérés, mivel a kukát még mindig nem pótolták. ---------------------------------------------------------------------------- Kérem, hogy a Kaszásdűlő nevű hévállomás Batthyány tér irányú peronján található hiányzó kukát pótolják!"-ról "Kérem, hogy a Kaszásdűlő nevű hévállomás Batthyány tér irányú peronján található hiányzó kukát pótolják!"-ra.

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt.

  • E. M. hozzászólt a bejelentéshez.

    Sajnos semmi sem történt!
  • E. M. visszajelzésére vár.

  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Ügyfélszolgálat válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0031548/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00035944

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-nek. A tár
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt.

  • E. M. hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi nem történt még most sem!
  • E. M. visszajelzésére vár.

  • Szilágyi Dóra megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Ügyfélszolgálat válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0031548/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00035944

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-nek. A társa
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szilágyi Dóra elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt.

  • Szilágyi Dóra megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Ügyfélszolgálat"-ról "MÁV-HÉV Zrt."-ra.

  • Szilágyi Dóra megváltoztatta a bejelentés illetékesét "III. kerület"-ról "BKK Ügyfélszolgálat"-ra.

  • Szilágyi Dóra megváltoztatta a bejelentés leírását "Kérem, hogy a Kaszásdűlő nevű hévállomás Batthyány tér irányú peronján található hiányzó kukát pótolják!"-ról "Ismételt kérés, mivel a kukát még mindig nem pótolták. ---------------------------------------------------------------------------- Kérem, hogy a Kaszásdűlő nevű hévállomás Batthyány tér irányú peronján található hiányzó kukát pótolják!"-ra.

  • E. M. hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem pótolták!
  • E. M. visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Ügyfélszolgálat válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0031548/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00035944

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-nek. A tár...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • III. kerület válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt MÁV-HÉV Helyiérdekű Vasút Zrt.!

    Illetékességből ezúton továbbítom Önöknek Budapest Főváros III. Kerület Óbuda-Békásmegyeri Önkormányzathoz érkezett alábbi megkeresést.

    Üdvözlettel:
    Falvai T
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: III. kerület

  • E. M. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére