Megoldatlan

Átszállás tájékoztatásának hiánya az aluljáróban

A metrópótlás hosszú időtartamához mérten keveslem a Kálvint téri autóbusz csatlakozás elérésének irányjelzését az aluljáróban. Ugyan találtam egy-kettő talajra ragasztott irányjelzést, ezek azonban számomra nem logikusan vannak elhelyezve, hátrányuk, hogy könnyen kopnak, rongálódnak (egyikük már most hiányos) és számomra nem jól észrevehetők. A nagy embertömegben nem látszanak, mert takarásban vannak. A tájékozódásban az ember nem annyira a földet, mint inkább a falfelületeket nézi, az azokon levő tájékoztatásokat ahogyan azt megszokta. Ezért javasolom a 4-es metró kijárat felől jövet a Ráday utcai feljáró lépcső falán kellő nagyságban, az ismert szimbólummal (3M) megszerkesztett Kőbánya-Kispest irányt feltüntető irányzék elhelyezését (ott, ahol egyébként az átszállási kapcsolatok jelzései találhatók)! Valamint ezzel szinkronban Újpest irányában is a Múzeum körúti lépcsőfeljárón. A köztes úton az aluljáróban (újpesti irányban) esetleg további padlózatra ragasztott irányzékok elhelyezését.

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Kálvin tér 53

Hozzászólások

  • Kövér Blanka lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs fejlemény az üggyel kapcsolatban.
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia András!
    Köszi a visszajelzést, ha arrafelé jár közülünk valaki, megnézi.
    Ott is működünk esetleg ahova költöztél? :)
  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés nevét "Kellőképpen észrevehető 3M pótlóbuszra átszállás tájékoztatásának hiánya Kálvin téri metró aluljáróban"-ról "Átszállás tájékoztatásának hiánya az aluljáróban"-ra.

  • Ruzsinszky András hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Járókelő diszpécser szolgálat! Nem tudok eleget tenni ennek a visszajelzési feladatnak, mert már nem a fővárosban lakom. Ha valakit meg tudnának bízni, vagy van emberük erre, akkor meghatalmazo...
  • Ruzsinszky András visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0029838/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00035280

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre a probléma megoldásában illetékes szakterületünk azt válaszolta, hogy ig
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Ruzsinszky András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem működő BKK Futár kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem működő Futár kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Boráros tér H (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Nem mukodo informacios tabla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Varró András
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére