Megoldott

Hiányzó nyilak

Kérem, hogy a Keleti pályaudvar metróállomás mennyezeti utastájékoztató tábláján a hiányzó nyilakat pótolják!

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Baross téri aluljáró

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Az illetékes válasza alapján!
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0025927/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (33980)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájéko
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Tóth K. hozzászólt a bejelentéshez.

    Az egész táblát fel kellene újítani.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • E. M. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Busz szétesik

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Keleti pályaudvar M (VIII. kerület, Józsefváros)
  • Megoldatlan
    1
    Megoldatlan
    1

    Nem működő kijelzők

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Lukács Máté
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Keleti pályaudvar (VIII. kerület, Józsefváros)
  Vissza az oldal tetejére