Megoldott

BKK Ügyfélszolgálat a Széll Kálmán téren

Először is szeretném leszögezni, hogy a BKK Ügyfélszolgálat a Széll Kálmán téren kifejezetten igényes, tapasztalataim szerint jól múködik és a kiszolgálással kapcsolatban is csak jó élményeim voltak eddig. A mellékelt képen látható dekoráció is egészen biztosan a legjobb szándékkal készült, dícséretes, hogy erre volt igény és volt ember, aki elkészítse. Tekintettel arra, hogy az Ügyfélszolgálati Iroda várhatóan még hosszú évekig itt lesz, szeretném kérni, hogy (akár ugyanez) a dekoráció valahogy egységesebb és kevésbé ideiglenesnek tűnő módon kerüljön kiállításra, ha erre van mód. Az illetékesen eljárását előzetesen is nagyon köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Várfok u. 26

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0023118/2018
    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (32959)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Tóth János bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Megrongált hulladékgyűjtő

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Róbert Károly körút (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Zaj

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Kocsis Adrienn
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Fehérvári út (XI. kerület, Újbuda)
  • Megoldatlan
    1
    Megoldatlan
    1

    Törött fal

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Belgrád rakpart (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  Vissza az oldal tetejére