Megoldott

BKK Ügyfélszolgálat a Széll Kálmán téren

Először is szeretném leszögezni, hogy a BKK Ügyfélszolgálat a Széll Kálmán téren kifejezetten igényes, tapasztalataim szerint jól múködik és a kiszolgálással kapcsolatban is csak jó élményeim voltak eddig. A mellékelt képen látható dekoráció is egészen biztosan a legjobb szándékkal készült, dícséretes, hogy erre volt igény és volt ember, aki elkészítse. Tekintettel arra, hogy az Ügyfélszolgálati Iroda várhatóan még hosszú évekig itt lesz, szeretném kérni, hogy (akár ugyanez) a dekoráció valahogy egységesebb és kevésbé ideiglenesnek tűnő módon kerüljön kiállításra, ha erre van mód. Az illetékesen eljárását előzetesen is nagyon köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Várfok u. 26

Hozzászólások

  • Ügykezelő Járókelő lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0023118/2018
    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (32959)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Tóth János bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Tüskék hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Járókelő Star
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Óbuda (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Falburkolat sérült

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Zemkó Szonja
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére