Megoldott

4-es 6-os villamos csikorgása, hullámzása

Rendkívül rossz állapotban vannak a 4-es 6-os villamos sínjei, így teljesen egyenes szakaszokon is hullámzik az egész villamos teste, a kanyarokban pedig rendszeresen fülsüketítő hangot ad ki a jármű. A kép a Mechwart ligetnél készült.

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, II. kerület

Hozzászólások

  • Tóth János hozzászólt a bejelentéshez.

    Pont a bejegyzés tárgyát képző szakaszt újítják most fel. Én ezt a Járókelő diadalának is tekintem és magamban a "Megoldott" problémák közé soroltam:)!
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (3184)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Az illetékes szolgáltató, BKV Zrt.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A "lehetett volna gyártani" és a "gyártottak belőle és közlekedik" között óriási különbség van. A Siemens Combino Supra is pontosan ezeknek a követelményeknek felel meg (moduláris, másutt rövidebb, ná...
  • Darázs Károly hozzászólt a bejelentéshez.

    Okosok!

    Ha tudjuk, mekkora lesz az igénybevétel, akkor arra kell méretezni a pályát. Ennyi!

    (Csak visszautalok, mikor kb 6-8 éve a Nyugatinál a frissen átadott közút-villamos kereszteződésben megsü...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Ha nem ilyen tipusú villamosokat kellett volna beszerezni, akkor milyet? Hol van az a villamos, amelyik ennyi utast tud vinni? Vagy csak üres szólam!
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Már hogy ne lenne támaszték? :D A sín nem az a 3-4 centi ami a képen látszik, van alatta még vagy 10 centi. A felső részen csak az aszfalt van ennél a pályatípusnál, az amúgy se tart semmit. A normál...
  • Rácz András hozzászólt a bejelentéshez.

    @Darázs Karcsi: én pedig arra akartam rávilágítani, hogy a példa több szempontból sántít: ott egyrészt a „normál igénybevétel” kisebb*, másrészt ott sem bírta, csak nem a sínt, hanem a villamost kelle...
  • Rácz András hozzászólt a bejelentéshez.

    bocsánat, tévedtem, a potsdami Combinók egy része még közlekedik, csak nagyjavítást kaptak (a ‚sanieren’ szót értettem félre), és leállították a további megrendelt villamosok legyártását.
  • Darázs Károly hozzászólt a bejelentéshez.

    @törzsmókus:

    Nem óhajtok műszaki adatokon alapuló vitákba belemenni. Azt tudom, hogy máshol úgy van kivitelezve egy dolog, hogy elbírja a normál igénybevételt.

    Ennyire, és nem többre akarok rávilágítani.
  • Rácz András hozzászólt a bejelentéshez.

    @Darázs Karcsi: a „tökéletes” felvételen látható potsdami Combinókat rég kivonták a forgalomból, és visszaállították helyettük a korábbi Tatrákat.
    2004-ben ugyanis (amikor Bp-nek már megrendelte a Com
    ...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Itt már nem csak az aszfalt hiányzik hanem a sínt támasztó beton is. Na ezért hullámzik a combino, mert oldalirányban nincs támaszték.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Azért mert az aszfalt hiányzik még egyenes a sin:)))))))))
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Igen, kb 2-3 éve újították fel. Eddig tartott. Jó magyar munka...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Mondjuk itt konkrétan a sínek közt az *aszfaltburkolat* van romon, a sín csak kopott. A Combino-k azért hullámoznak, mert a tengelyek az egységek közepén vannak. Mintha összekötnénk 6 libikókát, és az...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    És ott mennyi a rezsi? Mert csak ez számít! :))
  • Darázs Károly hozzászólt a bejelentéshez.

    https://www.youtube.com/watch?v=CLk3KYDQqvc

    Íme a tökéletes állapot. Németeknél.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Tóth János bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére