Drótszamarak tologatása.
Frissítés 2018.10.16.
Tisztelt MÁV Zrt.!
Érdeklődnénk, hogy mi lett az egyeztetés eredménye.
Köszönjük szépen!
___
Mindennapi munkába járó ’bringásként’ évek óta kudarcba, udvarias kitérő válaszokba fut ki a Gyáli úti vasúti aluljáróban alkalmazott, "kerékpárral behajtani tilos" tábláknak felszámolására tett minden kísérletem. Ezeknek a tábláknak alkalmazása a megnövekedett kerékpár-forgalomnak és az alternatív út hiányának fényében teljes értelmetlenség a jellemzője napjainkban, főleg akkor, ha felmutatható vele szemben egy alkalmazható alternatíva. Ezt javaslatként mellékletben vázoltam.
Terjeng egy szóbeszéd, hogy valamikor egy meggondolatlan, nagy sebességgel haladó kerékpáros balesetezett egy elé ugró gyerekkel itt, de ennek a mélyen sajnálatos eseménynek nem lehet következménye a tiltó „kitáblázás”! Példa gyanánt: Úgy gondolom, az sem lenne normális, ha az engem -a tizenöt év alatt eddig- két külön helyszínen fellökő, elsőbbséget nem adó autók okán azonnal STOP-táblás sorompókat állítanának fel ezeken a becsatlakozó úttesteken. Az pedig nyilván közismert, hogy a közlekedésben részt vevők minden ágában volt, van és lesz címzetes idióta!
Azt sem értem, hogy amikor ismerten támogatottak az önkormányzatok kerékpárút fejlesztések tekintetében, akkor miért van jelen az érdektelenség, az enerváltság, hasznos és innovatív javaslattételi ügyekben!
Számomra külön bosszantó, hogy kialakult egy olyan rendőri habitus az aluljáró körül, hogy hatóságilag „tök jó vadászni” lesből (!) a gaz' bringásokra, mert tuti a nyakon csípés sansza! Az meg valószínűleg az én problémám, hogy sehol sem látom azt a szlogent, hogy: „Told a kerékpárod a munkába!” Már meg sem merem említeni, hogy a népligeti busz-pályaudvarnál a buszokról a kerékpárútra vakon ráömlő emberhadat soha semmilyen hatóság nem szándékozik lekapni, mert az ugye megbocsájtható.
Levelem röviddé tétele érdekében már csak azt jegyezném meg, hogy szerencsés lenne, ha a 'jarokelo.hu' befolyása ebben az ügyben képes lenne elindítani szakemberek bevonásával a helyszíni tiltás fennmaradásának újragondolását.
Tisztelő üdvözlettel: Borsai György / Kispest – BME viszonylat.
U.i.: Ha lenne helye egy egyedi tartalmú kiegészítő táblának mindkét oldalon, akkor azt a következő felirattal én is lelkesen üdvözölném: KERÉKPÁRRAL CSAK LÉPÉSBEN, KULTURÁLTAN TEKERJ!
Hozzászólások
Köszönjük az újabb bejelentést, amellyel kapcsolatosan ismételten megjegyezzük, hogy a Budapest Közút Zrt. 2018. június 28-án írt válaszlevelében foglaltakkal, (az aluljárón kerékp...
Köszönjük az újabb bejelentést a Gyáli úti közúti jelzőtáblával kapcsolatosan, amelyről többször tájékoztattuk a T. bejelentőt, hogy nem a vasúttársaság illetékességi körébe tartoz...
A IX., Gyáli úti gyalogos aluljáró a Magyar Állam és a MÁV Zrt. tulajdonát képezi, így a kialakításával kapcsolatban szíveskedjenek hozzájuk fordulni. Az aluljárót a kerékpárral k...