Megoldott

Szétesett

Szétesett az elektromos szekrény alja.

Probléma helyszíne
Budapest Dobozi u. 3

Hozzászólások

  • Ügykezelő Járókelő lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Másik bejelentésben lévő visszajelzés alapján megoldva.
    https://jarokelo.hu/citizen/reports/view?id=31659
  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Jarokelo.hu     Budapest, 2018. 06. 20.Ügyiratszám: 6301700/DSOHCSOMU/174500/2018/HÜgyintézőnk: Lőri Sándorné      Tárgy: Tájékoztatás   Tisztelt Ügyfelünk!  Társaságunkhoz 2018.06.11-én érkezett beje...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Az mát biztos, hogy nem a Budapest Közút az illetékes:
    https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/31659/megrongalt-doboz
    Telekomtól várjuk a választ.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Tönkrement fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Haraszti út (XXIII. kerület, Soroksár)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Rossz állapotú fedlap 2.0

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Járókelő Star
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Békásmegyer, Újmegyeri tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére