Rothadó csapadékvezető - avagy műtárgykezelés FCSM módra
Több, mint két hónappal ezelőtt, február 4-én jeleztem a BKV-nek, a BKK-nak, a 2. kerületi Polgármesteri Hivatalnak, valamint a Fővárosi Csatornázási Műveknek, hogy a téli-őszi avarhulladéktól sajnálatos módon eltömődött a 61-es villamos Völgy utcai megállója mellett futó csapadékvíz elvezető betonárok, emiatt az hulladéklerakóvá vált.
Kértem a tisztítás elvégzését, mindannyiuknak címezve a bejelentést - mert tudvalevő, hogy kies kis fővárosunkban a legnehezebb feladvány elsőként egy adott probléma felelősének megtalálása.
Egy hónap után az FCSM-en kívül a megkeresett cégek, hivatalok mindegyikétől befutott a válaszolt. Tájékoztatásukból kiderült, hogy az árok megtisztítása nem hozzájuk tartozik, hanem bizony a választ nem adó Fővárosi Csatornázási Művekhez. Ezen információ azonnali copy paste megküldése után március 6-án végre a jelzett cég csak rájött hogy a probléma megoldása bizony az ő feladatuk kell legyen. Ám a munka elvégzéséhez - noha minden adat rendelkezésükre állt - a helyszín pontos megadását kérték tőlem. Ezt én készséggel megadtam nekik, konkrét térképlinket is mellékelve hozzá.
Ennek több mint egy hónapja. Ám a betonárok azóta is eltömődve várja, hogy eredeti funkcióját ellátva a felgyülemlő csapadékot vezethesse el, és ne ad hoc hulladéklerakóként rohadjon.
Kérdésem a "szokásos": Vajon hány elcsalt hónapnak kell még eltelnie hasztalan, hogy az "ügy végre megoldódhassák?!
(1) Egy hónap
(2) Fél év
(X) Soha
Hozzászólások
Üdvözlettel,
Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat
Hivatkozással Társaságunkhoz érkezett megkeresésére, mellékelten megküldjük a fenti tárggyal kapcsolatban írt levelünket.
--
- Üdvözlettel:
Fővárosi Csatornázási Művek,
Háló...
Levelét megkaptuk, intézkedésünkig szíves türelmét kérjük.
Üdvözlettel
Fővárosi Csatornázási Művek Zrt. Ügyfélszolgálat